piatok 11. septembra 2015

Čo nové v Košiciach?

V podstate je tam všetko po starom. Mesto je rozkopané a romantický podnik stále obsadený. Avšak! Dá sa tam ísť štýlom prisadnúť si k niekomu, a keď ten niekto odíde tak príde sympatický týpek v tričku ACDC. 
A tak.

Nočné fotky dómu sv. Alžbetky. Chcel som dať tento článok do Fotošplouchnutí "Co jsem nikdy nevyfoil?" ale prišlo mi to... trápne. A mám už dááávno predstavu na niečo iné, čo som nikdy neodfotil. Snáď mi to vyjde ešte tento víkend. 





6 komentárov:

  1. Skvelé fotky. :) V Košiciach som nikdy nebola, avšak je to jedno z miest, ktoré niekedy túžim navštíviť.

    Mimochodom, človek v nejakom metalovom či rockovom tričku vždy poteší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké, velice hezké, fotky sú úžasné. Aj rozhovor a poldeci s cudzím človekom vždy poteší :)
    (už som namiesto ACDC videla A.C.A.B, a musím podotknúť, že s takým človekom sa dá tiež dobre porozprávať :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ACAB, to áno. To som tak bol dnes so sestrou na fízlárni. A tak ma aj obkukovali fízli vo vlaku. Nechápem, prečo vždy pri mne hľadajú drogy.

      Odstrániť
  3. všetko na tvojich fotkách vyzerá tak temne. aj keby si mal vyfotiť chrám svetla by vyzeral temno :D

    OdpovedaťOdstrániť