nedeľa 6. septembra 2015

Tak opäť po roku

Posledných pár týždňov, kedy som zaryto mlčal, bolo krušných (ako vám iste mohlo napadnúť). V podstate mám za sebou tretí (a tohto roku aj posledný) festival v Snine (Rak na kameni), ktorý sme premenovali na Ochlastfest. Nemusím určite vysvetľovať prečo, konečne som ale pochopil, ako sa môžu všetci tí pankáči na fotografiách z festivalov tak strieskať... je to celkom jednoduché. A nie, nespal som na ceste, ale pri potoku (nohy v potoku). 
Najhoršie na tom všetkom bolo, vrátiť sa zo Sniny do Košíc (žiadny odvoz, čakanie na vlakovej staničke, ktorá nemala ani okienko na kúpenie lístkov, cesta v motoráčiku s hordou ľudí z festivalu, teplo ako v pejči, pokazená klimatizácia rýchlika - Charlie-daj-cigu - zostatkový alkohol a tichá domácnosť). Stonali sme ako tí najposlednejší preživší v Afrike po morovej epidémii... ale najviac najlepšie bolo, keď sme sa konečne vyvalili na posteľ a pustili si IQ znižujúce programy, typu Farmár hľadá ženu. A potom sme nejak pospali. 

Takto sa cestovalo ráno s rýchlikom... parádna hmla a...

Rýchlik bol vybavený kupéčami so sťahovacími oknami! No nevyuži možnosť nechať si zadarmo vyfúkať uši!


Pohoda pri stane


Toto je náš potôčik (napravo v burine vidno kariotca, ktorého sme tam našli a ktorý nám robil sedačku/posteľ)

A takto luxusne sa cestovalo domov. Zasa kupé so sťahovacími oknami!
(a policajti, ktorí u mňa hľadali drogy)


Inak tá osoba - eL - , ktorú spomínam vyššie (išli sme, stonali sme...) je MOJA priateľka, takže holky, je mi ľúto, ale ruky preč. Nechcel som vás sklamať, ja viem, že ste na mňa leteli ako osi (och áno, osičky moje), ale už som šťastne zadaný. 

Ďalšia nová vec je, že som členom Abdonu - takého toho internetového časopisu. Povedal som si, prečo nie? Aspoň ma bude niečo nútiť písať aj iné veci, ako moju knihu. Takže v októbrovom čísle už bude aj môj príspevok. A mám TU aj profil... veľmi zaujímavý, samozrejme. 

A čo som ešte chcel... hm, asi už nič také dôležité. Iba že teraz budem skrz časopis písať viacej poviedok, možno vypotím aj báseň, pretože všetci sú v piči a mňa prepadávajú depresie (už to začína, obranná reakcia asi už skončila). A zhodnotili sme s eL, že sa z nás naozaj stávajú alkoholici (ani Vilko Rozboril nič nezrobí!). "To si tu už slušný človek nemôže ani vypiť?!" - interný humor. 
Zajtra som v práci a 19. v Púchove, už sa tam teším! A nepýtajte sa ma, čo tam je... ja naozaj vôbec neviem. Proste výlet, lebo istý človek nemenovaný sa tam strašne tisne. Tak sme sa dohodli, že tam pôjdeme. A pôjde aj eL. 

Idem si vytvoriť zápisný list a nahodiť predmety... už by sa patrilo. Snáď ten tretí ročník nejak zbúcham, a potom sa odtiaľto odsťahujem! Lebo inak to tu rozjebem!

11 komentárov:

  1. Tie okná na tých komunistických vlakov som pri posledných dlhých cestách veľmi dlho nezažila. Iba zo Žiliny domov, a taká trať mi síce stačí na rozstrapatenie hára, ale zážitok nie je veľmi dlhý. Tak či tak, festivalová nálada bude chýbať aj mne. Moja bodka mala byť Budzogáň, ale nebol. Z toho tvojho úprimne nič nepoznám, ale o to lepšie :D Keby si videl strieskaných punkáčov na Podparou, zaplakal by si :D V takom stave je človeku jedno kde spí, hlavne nech spí.
    Oné, je dobré, že si si to užil, veľa šťastia v práci, s priateľkou (dobre ty, hádam ťa prejdu tie samovražedné stavy), v Púchove (ój, hlavne nechci stopovať z Púchova :D) a podobne. Ou, a tiež v onom internetovom časopise :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chodí rýchlik Polom BA-ZA a on má celú súpravu s takými oknami. Keď som išiel na Pohodu, tak som išiel ním, keď raz išiel okolo mňa dakde, tak tiež som videl, že stále má tie sťahovacie okná. Je to fest najviac popiči vlak. Škoda, že nejazdí až do KE.
      A díky.

      Odstrániť
  2. No. Priateľky ty samovražedné stavy podporují. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta první fotka je skvělá, mám ráda takové fotky. Moc ti přeju nový vztah a ať vám to spolu vydrží.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Celkom aj mne chýbalo písať ironickým spôsobom.
      Občas si pripadám tak drsne, skoro až ako House!

      Odstrániť
  5. Tá prvá fotka je parádna fakt.
    Ja som sa na festival nedostala, ale nie že by nebolo príležitostí si vypiť... :D Tie sťahovacie okná - dávnejšie keď sme chodili do Brezna tak také vlaky chodili, no teraz je tam ten modernejší a môžem si nechať zájsť chuť na rozfúkané háro. :D
    Teším sa, že si v Abdone a dúfam, že sa ti bude v písaní dariť.
    Držím palce aj v škole, nech sa ti to podarí vrátane toho odsťahovania sa. Takisto si hovorím, nech spravím maturitu a už ma tu nik neuvidí... :D Hádam sa mi podarí dostať sa na výšku... Ak nie, tak budem v... vieš kde. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo, skoro ako ja, keď zhorím na štátniciach ako Palach. Budem mať trápne vzdelanie stredoškolské s trápnym zameraním a prinajlepšom budem sedieť v okienku a pýtať od ľudí 30 centov za použitie hajzlov.

      Odstrániť
  6. Tak hlavně ať vám s to osičkou eL klape, my se s tím teda smíříme, že už nemáme šanci! :D
    Ta fotka z vlaku mi asociovala opuštěný místa, možná kvůli té černobílosti. Je to správně apokalyptický. A to se k tobě hodí.

    OdpovedaťOdstrániť