nedeľa 12. augusta 2018

Trhám

Trhám ti ruže.
Trhám ti kusy svojho svalstva.
Trhám ti kusy svojho srdca
Ktoré sú už aj tak na sračku
A to všetko
Kvôli tebe

To nie je vina
Budem ich trhať ďalej a rád
Iba pre teba
Moje  srdce vlastníš už pár rokov
Bije
V tvojich rukách
Iba nevieš, že ich nemôžeš moc stláčať
Bolí to
Bolí to strašne aj bez tvojho
Bezhraničného drvenia
Bolí to
Keď sa na teba pozerám a viem
Že do tvojho života dávno nepatrím
Som tam ako stolička s ostňami
Ktorú sme videli v múzeu mučiacich nástrojov
Dala si ju do kúta
A sediaci na nej som
Výlučne ja

Odtrhnem ti celú záhradu ruží
Alebo všelijakého iného kvetstva
Pre teba spravím všetko
To asi vieš,
ale si to nechceš priznať
Však ma poznáš nejaký ten piatok
Aj soboty
A pochmúrne nedele ležiac v posteli

Si pre mňa všetko...
A chcem len jediné - užívaj života a maj sa dobre
.... bezo mňa
... som ako odhodený tampón
... chvíľu plnil svoj účel a teraz
... je úplne na nič ...

Si moje všetko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára