pondelok 15. augusta 2016

Antikatatonikum

---Venované Tabletke---


V žiari pouličnej lampy ti píšem:

SRDCE. SKAMENELO.

STOP.

Z riadu vyťahujem ryžové kusy
Požieram hrniec
Niekto to spraviť musí
Ruky mám uložené v pavučine vreciek
a čakám na návrat
Zelená pastvina spásla kravu
Hádžem z okna slučku na popravu
Vyfajčil som kartón tabaku
Víla ma nepotešila
Do umývačky schovávam radosť
Slasť už vyschla
Kopol som do hlavy decka
tam, v strede ihriska
Včera som videl lietať draka
Neklamem!
Aj pravda môže byť mnohoraká

Kameniem
Moje slová tiež
A ty - 
 - sa na mňa vyserieš.

6 komentárov:

  1. Je to hodně dobré i smutné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je skvělé! :)

    Zavítala jsem sem po docela dlouhé době a asi jsem pozadu - ale moc se mi líbí tvůj playlist.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky, je to aspoň také malé vylepšenie k prezeraniu tej hordy fotografií, čo tu mám. A dobré to je, že si to človek môže aj vypnúť, nech mu to tu nepizúka.

      Odstrániť