piatok 22. júla 2016

Súťaž(ím)

A tak mi napadlo, vážení čitatelia (neviem koľko vás je, ale určite vás viem spočítať na jednom prste), že by som sa trošku spopularizoval. Totiž som prispievateľ do internetového časopisu Abdon, ktorý vyhlásil súťaž o najlepší blog roka. Nie je mojim pravidlom žobrať hlasy - a vlastne ich ani nežobrem - iba vám chcem povedať, že ak máte radi môj blog, radi ho čítate, prípadne trošku komentujete (ale komentujú furt tí istí), môžete za mňa zahlasovať presne


 Určite si nezabudnite pozrieť aj ďalšie blogy, možno by sa vám páčili viacej ako ten môj, a potom by ste si trieskali hlavu, prečo ste za tento skoro zhorený šit hlasovali. 

A ešte mi napadla jedna vec. Ak sa verejne priznáte - či už formou komentáru alebo na môj fejsbúk - že ste hlasovali za mňa, tak môžete vyhrať poviedku na prianie. Nie je to nič moc, ale ja nemám veci na rozdávanie, som chudobný človek (rozumej Alan Harper, ktorý sa priživuje u súrodenca), takže vám nedám nič, iba trošku mojej chorej kreativity. 
Vaša požiadavka by mala obsahovať určite nejakú tú tému, o ktorej by ste si chceli niečo prečítať a ja vám ju (po uzávierke hlasovania) dodám. Nesľubujem kedy, ale určite by ma to aspoň nakoplo k nejakej kreatívnej činnosti okrem písania knihy. Ja vlastne ani neviem, čo v tej súťaží získam, ak by som vyhral, ale tak dobrý pocit určite. A tých mám málo. 
Blogov je dnes na internete určite vyše niekoľko sto tisíc a ten môj sa neradí k špičke. Je chabý, dnes píše a fotí každý, je slabo navštevovaný, ale pre mňa je aj tak ten najlepší. Určite však nebudem až taký primitív, aby som hlasoval sám za seba, tak to nechám prípadne na vás. 

A tak si tu žijem, pijem pivo a o chvíľu budem milionár, takže som rád, že to takto dobre dopadlo. 

7 komentárov:

  1. Ja som za tvoj blog už hlasovala a držím palce. :) Do súťaže som sa zapojila aj ja, no ani ja nečakám nič extra, bude to asi tak ako minulý rok. Ale každý hlas vždy poteší, aspoň tak bloger vidí, že ten blog aspoň niekto číta. Ak keď by ich mohol zrátať na jednej ruke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A keď sa nikto druhý neprizná, napíšem ti poviedku na želanie, ak chceš =D

      Odstrániť
    2. Btw, ja som tiež hlasoval za teba.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Kde? No po Slovensku som cestovával vlakom do Košíc a spátky, v Brne budem cestovať iba dve zastávky do práce.

      Odstrániť
  3. Tak jsem hlasovala, jasně pro tebe, ale nepřišla mi odpověď na mail,jestli zdárně. Líbil se mi ještě jeden blog, po přečtení básně, ale tvůj blog znám lépe a studovat
    Další blog teď nemám chuť. Tvoje tvorba je mi blízká a taky tě znám z komentářů na svém blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc! E-mail nechodí, takže nemusíš sa báť. Malo by to prebehnúť v poriadku.

      Odstrániť