utorok 26. júla 2016

Hmyzáci

Zas raz. Ale to nevadí. Teraz sa veľmi často prechádzam po lese, pretože švagor chodí rád na huby (a vždy nás vezme so sebou - proste sa mu nechce chodiť po lese samému "jak kokotovi", ako sám povedal). No, aby som pravdu povedal, nie vždy ma to baví, proste sme v lese dva dni do týždňa, keď chce človek občas iba sedieť a bohapusto hniť pri nezáživnej činnosti sledovania telky, alebo pri potĺkaní sa pustinou, vymývať si mozog a tak podobne. Nakoniec sa však teším. Nie z fotiek, už minule som písal, že je to stále to isté - to áno. Ale teším sa, že zas niečo objavím (naposledy dve masívne bedle ako päsť do oka - ak nepočítam asi miliardu modrákov), niekedy je to chránič, ktorý sa dá využiť na Junktown, naposledy som odtrhol z pohodených plechoviek dva pliešky. Skrátka a dobre si vždy z lesa niečo odnesiem. Foťák nosievam zvyčajne už iba schovaný v batohu, naposledy som ho vytiahol iba raz, pretože sa proste na lístku pretŕčal nosáň, či ako sa volá tá roztodivná háveď. 
Inak, videli ste už pavúka pliesť pavučinu? Je to zábavné. Ani v Bangladéši na Slovensku som to nikdy nevidel, človek musí ísť za prírodou do mesta. Akože fakt. 
Pozeráte Telku? (akože Telku, nie telku). Ja áno, od siedmej, pretože vtedy tam chodí Riskuj! a o ôsmej ide zas Chcete být milionářem? Mám rád tieto hádavé súťaže. Kolotoč medzi tým je za trest, ale pri ňom si väčšinou prišívam pliešky na kostým. 
Ešte stále sa neviem prebudiť z toho, že už nie som v Pustine. Stále sa vraciam do Junktownu aspoň tým, že chodím ako pes a hľadám po zemi pliešky, ktoré zúžitkujem takmer okamžite. Zajtra cestujem na Slovensko a vo štvrtok s tým chcem opäť pohnúť. Svoje kostýmové nápady si poctivo zakresľujem, aby som nezabudol (alebo skôr, aby som mal prehľad), čo kde má byť. Ja si myslím, že na rok by som sa už s čistým svedomím mohol prihlásiť do súťaže kostýmov. Preto na tom pracujem už teraz! 
Ale k veci, tu máte tie vaše bugy. A ak sa vám nepáči, počkajte si na opravný patch. 


Aká je fajnová, špinavá od peľu! 


Maskovaný



3 komentáre:

  1. Vždycky jsem chtěla umět takhle zachytit hmyzáky... Strašně ráda bych tyhle fotky viděla v originále, barevné, podle mě je škoda je odbarvovat, když je příroda plná barev a zkrátka nádherná, u jiných fotek to naprosto chápu, ale tu mi to vážně jaksi chybí, i když vím, že tobě se to takto líbí víc.
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie fotky sú originál, pretože ja už cez foťák fotím čiernobielo. Nie som zastáncom prílišne veľkých postproces úprav, kde každý si nacvaká hocičo hocijako a potom jedno hodí do čiernobielej, pretože je to proste tak. Ja som si povedal, že budem fotiť čiernobielo, lebo v budúcnosti chcem mať foťák analógový na čiernobiely film. Takže asi tak.

      Odstrániť
    2. Ach ták, tak to potom jó, to bude jiná. S takovými potom rovnou na výstavu :)
      K.

      Odstrániť