streda 1. júna 2016

Welcome to the Junktown

Je pravda, že kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie, ale aj sčítaných ľudí nám treba v týchto krušných časoch. A preto, pre neznalých, Junktown je postapo festival, ale viac vám povedia určite oficiálne internetové stránky -TU-. Veľmi sa teším. Bola to vlastne náhoda dostať sa k lístku. Minulý rok sa vypredali do pár minút v každom "kole". Tento rok bolo pár udatných vaulťákov, ktorí nezaplatili za vstupenky a preto "prepadli" v náš prospech. Tak sme sa teda rozhodli, že je to určite jedna z mála šancí, ktoré dostanete vo svojom biednom živote a lístky sme kúpili. A pôjdeme. Momentálne sa piplem s kostýmom. Hrubý základ by bol, ten sme spravili u nás doma na Slovensku. Teraz sa seriem s debilinkami a prišívam si na potrhanú montérkovú blúzu skrutky a podobné sračky. Človek by si ani nebol pomyslel, že to zaberie toľko drahocenného času. Nikdy som nebol DIY typ. Našťastie na kráse nezáleží, teda ak krásu neberiete ako bežný priemer, a teda môže byť všetko krivé a v podstate ako z výrobnej linky od dawňáka. Momentálne to tu vyzerá asi takto:


No nie je to super? Aj konečne využijem moje tigrované marténsky, ktorým sa odliepala podrážka (vrrr). Na ľavej bote si môžete všimnúť samorezky, čo je dobrý nápad presne pre túto príležitosť. 
Takže asi tak si žijem, pomaly a oddychovo.

V piatok mám lekára - očného - je to posledné vyšetrenie a môžem nastúpiť konečne do práce. Budem nájomný vrah, zabiják dobrých ľudí, ktorým sa trošku zbláznili bunky. Ono je to výroba cytostatík. Zaujímavá práca, že?
Konečne som opäť zavítal do Košíc pozrieť pani eL a kúpiť celtu. Čiže som spojil príjemné s užitočným. Zas som sa vyparil z povrchu zemského na tri dni, ale občas to tak dobre padne, hlavne, keď som si stanovil ešte prázdniny. A potom začnem poctivo zabíjať, prísahám! A keď mi za to zaplatia, budem si hľadať bytík. Na to sa momentálne teším asi najviac. 
Možno sa v duchu pýtate, čo takto robím a prečo sa ulievam od mojich internetových povinností. No nič, ak sa dá, behám po vonku, ak sa nedá, píšem knihu (takže poviedky nie, aj keď mám jednu rozpísanú, asi ju dokončím zajtra a podľa kvality uvidím, či ju prihlásim do nejakej súťaže, alebo ju rovno hodím na blog). 
V podstate už nemám na srdci nič, okrem toho, že ma trošku mrzí rapídny pokles čitateľov a komentátorov tejto bohom zabudnutej stránky. Btw, všimol si vôbec niekto, že som si prirobil ikonku, tam hore, viete, kde máte adresu/názov stránky?


A poznáte vôbec, z čoho to je? Ak nie, tak vezmite pod pazuchu nejakého srandistu a zadajte si "Fireboy and Watergirl" - vyhodí vám rozkošnícku online hru pre dvoch, v ktorej budete musieť trošku zapojiť tú hmotu, čo nosíte vo vnútri lebky. No a ak na vás ani to nezapôsobí, tak ste mi ešte ukradnutejší, ako doteraz (fňuk, nenechávajte tu tento blog bez povšimnutia). 

4 komentáre:

  1. Festival vyzerá fakt zaujímavo. :)
    Ja mám tiež ešte prázdniny, kým sa niečo bude diať... Ale začala som konečne pracovať na svojej knihe a už konečne som sa dokázala k niečomu zmysluplnému dokopať a nie len byť v posteli a čítať. :D
    Držím palce v práci a rovnako ti prajem nech si festival užiješ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky moc. Však aj ja už teraz síce píšem pomenej poviedok, ale tak snažím sa venovať knihe, však už je skoro pri konci. Uži si prázdniny, skús si nájsť brigádičku, vždy je dobré si čosi privyrobiť.

      Odstrániť
  2. Ten plamínek mi připomněl snad logo nějaký kapely, ale nemůžu si vzpomenout... Post-apo brašna vyzerá cool!
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, ešte som nezaregistroval nijakú takú kapelu.

      Odstrániť