utorok 21. júna 2016

Bůgy vúdy!

Bugs (takzvané bugy). Nikto ich nemá rád. Sú otravné, musíte občas kvôli nim čítovať a veľmi znepríjemňujú dobrý pocit z hry (zabugovaný Esbern). Preto je dobré inštalovať si aj opravné pače. 
Ale vlastne... myslím teraz iné bugy. Také, ktoré sú tiež otravné, lebo sa premávajú vo vašom životnom priestore bytu, naháňajú sa po vašom tele, vletia vám do ucha a nepríjemne vyzerajú. Teda väčšina z nich. A pár sa mi ich podarilo odfotiť.
Veľmi neprofesionálne, potrebujem lepší objektív. 

Ja som tam pôvodne toho pavúka nevidel, až neskôr. Samozrejme sa mi nepodarilo odfotiť ho podľa mojich romantických a megamakróznych predstáv.

Títo dvaja parťáci boli vcelku vtipný.





Pokus o ostrý profil tejto muchokokotinky, ktorý je aj tak rozmazaný

Nálet!

Opäť muchokokotina, celkom dobre zaniká

A mäsožravá lienka

UŽ VO ŠTVRTOK VYRÁŽAM NA JUNKTOWN! NO NIE JE TO SUPER?!

5 komentárov:

  1. Skvelé fotky. :) Ja neznášam hmyz, ale na fotkách to vyzerá dobre. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidieť, ako sa vo fotkách neustále zlepšuješ! Páči sa mi moc tá tretia, aj keď nenávidím chrobáky, hmyz a všetko okolo :D Ale na fotky sú super materiál.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám, dúfam, že neklamete. Môj objektív sa horší a ja sa lepším, to je dobrá nepriama úmera.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju hmyz, když neštípe nebodá neotravuje a neničí mi zásoby, nesmí být hnusný.

    OdpovedaťOdstrániť