pondelok 19. októbra 2015

Co jsem nikdy nevyfotil?

Dobrý večer prajem, na radiátore mi praská chlieb. Je na čase pridať druhú fotografiu v mesiaci (áno, snažím sa dohnať zameškanie z dôvodu lenivosti, opitosti, ospalosti, zaneprázdnenosti a inej -osti, podľa ktorej by mi malo ostať do konca roka už iba pár tém a nie to ešte dobrá polovica...). Keďže je ale von dážď a ja nechcem, aby mi môj Nikon prechladol (kašľajúci foťák je naozaj nič moc), tak ho nechávam sedávať na mojej posteli. Občas ho teda vytiahnem, ale iba na interiérové akcie. 
Zameral som sa na tému "Čo som nikdy neodfotil". Bolo to veľmi jednoduché a popravde trošku trápne, ale nič podobné som naozaj ešte nefotil. 
Schválne, či uhádnete, o čo sa jedná. Je to makro povrchu, ale nechám na vás, či to dáte samy. Na konci článku sa dozviete, vo co gou.



Uhádli ste? Teda, máte tušenie? Ja vám poviem, či je váš odhad správny. 
Je to červená repa alebo takzvaná cvikla, ktorú som krájal do kapusty. Veľmi sa mi páčilo ako po ošúpaní ukázala svoje zaujímavé textúry. Mal som viacej fotiek, ale tie stály za hovno. Tak teda pridávam aspoň tieto dve. Kochajte sa, cviklová polievka bola naozaj dobrá! 

6 komentárov:

  1. Vypadá to spíš jako detail nějaké malby červenou barvou, když člověk nanáší silnou vrstvu a ta potom zaschne a vytvoří podobně výraznou texturu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zelenina je čarovná! Aj moje ruky boli ako od farby. Dlho.

      Odstrániť
  2. vyzerá to ako galaxia! vôbec nie ako červená repa :D ale je to veľmi zaujímavé a páči sa mi to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to zas pripomínalo (tá prvá fotka) nejakú medúzu, síce je to už nadnesené, ale aj tak.

      Odstrániť
  3. Tak červená řepa by mě v životě nenapadla. Přemýšlel jsem spíše nad nějakou keramickou vázou (2. fotka), případně nad nějakým povrchem, na který vrhá odlesky nějaká nádoba s vodou (1. fotka). :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej ono, ani mne to nenapadlo, že cvikla môže vyzerať nejak takto =D

      Odstrániť