utorok 2. júna 2015

Z plameňa popol

Možno by sa ešte patrilo povedať, že z popola zvyčajne zas vstávajú tie ohnivé sliepky, avšak neviem, či aj v mojom prípade je bezpečné (z)horieť. Môžem to zas vyskúšať. 

To cestovanie ma naozaj baví. Zistil som, že nie je na škodu mať v hocijakom kúte Slovenska niekoho známeho, ktorému keď poviete "Poď na pivo", neohrdne. A nie len to, on si to pivo dá s vami, nehrá fejsy a proste sa to spustí na bohapustú bohémsku chľastačku. Ale nie, nebolo to až tak hrozné, pokiaľ som sa nepristihol, že som si pri stole mierne zdriemol. Môžem sa však stále vyhovoriť na pokročilú dobu (to sa teším, že som nezaspal vo vlaku a nezobudil sa v Bratislave). 
Tak som zas raz navštívil Žilinu.

Dnes som práve zaplatil Banánovi za jej služby, takže som úplne bez peňazí. Avšak lístky na nejaký ten festival dakde v Čechách budú isté (ešte jej visím desať eur). Takže z tejto praparádnej dvestoeurovej výplaty budem vyhadzovať centy dakde za českými hranicami. Vôbec mi to však nevadí. Iba si musím rozložiť tie prachy vždy inač. Teraz už skoro týždeň zas suším hubu (vlastne ešte tento víkend som mal posledných desať eur, ale už sa nejak vyparili). Taktiež sa plánujem potešiť tričkom z Nemecka a zapaľovačom a'lá kamelky, len ktovie, či mi na tie dve veci vyjde... a či mi vyjde vôbec aspoň na jednu z nich. 
No proste, vždy si poviem, že pokiaľ ma nikto z práce nevyhodí, tak prečo by som sa mal zrieknuť svojich nerestí. 

Musím sa ešte pochváliť svojim školským úspechom: nie len, že som stihol za dva dni napísať dve seminárky (v podstate za jeden deň obe, pokiaľ to berieme časovo), ale ešte sa mi aj presunula ústna skúška, takže do piatku sa zas nič nové nenaučím (pretože sa až príliš dobre poznám). Tým som chcel povedať iba toľko, že už ma čaká iba to neustále učenie... no a ešte na divadlo si musím prečítať sedem tragédií/komédií a spraviť z nich obsah. 

Ale najviac som sa chcel pochváliť tým, že moja poviedka o feťákoch sa objavila v nejakej pofidérnej zbierke, za ktorú si, mimochodom, pýtali ešte aj 6.40 (prišlo mi to poštou a to bolo poštovné). Vôbec neviem, v rámci čoho, ja už ani neviem, že som to niekam posielal. Proste jedna z tých súťaží, kde vám diplom pošlú poštou. Takže veľký potlesk, neberiem to ako žiadny úspech. 

Práve nám zas vyhrávajú nanuky. Som si spomenul, ako sme naháňali otca na Podbrezinách, aby nám kúpil nanuk. 
Asi sa pôjdem prejsť. A vezmem foťák. Síce má iba 35% baterky, ale v podstate som prišiel na to, že som nikdy neskúšal, ako dlho tých 35% vydrží. Pretože vždy ho strčím do nabíjačky. Koniec koncov, mám ešte svoju Čajku (aj keď pochybujem, že funguje... uvidíme pri vyvolaní filmu). 

A prečo sa článok volá "Z plameňa popol"? Pretože si pripadám po tých všetkých dňoch ako vyfľusnutá hruda zle zhoreného polystyrénu. 
... a tu sú dve fotky ohňa. 



Idem sa prejsť. 
Koniec koncov, možno na niečo pekné natrafím práve v momente, keď sa mi nechce ani žiť.
V tomto momente.

5 komentárov:

  1. Ja čakám na vyhodnotenie jednej súťaže, ale mám z toho dobrý pocit. :) ísť von fotiť by som mohla aj ja, no nemám poriadne kedy... Je toho neskutočne veľa a ja už chcem mať pokoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :) -_-
    (to nemám slov, len musím zverejniť svoje fejsy, ktoré som mala pri čítaní článku)
    Miestami ti ten zábavný život aj závidím...
    A:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh well, aspoň sa nenudíš pritom všetkom cestovaní. to by som ani ja nemyslela na školu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cestovanie je super. Chcel som si to nechať na pokročilejšie štádium môjho života, ale nejak sa to začalo rysovať už teraz... tak nebudem hádam brániť mojim plánom, i keď sú dosť predčasné.

      Odstrániť