utorok 12. mája 2015

Jonathan Cole 2

Niektorí ľudia si myslia, že ľaváci sú talentovaní.
Ja si myslím, že niektorí ľudia sú talentovaní.
Dnes som prekvapil sám seba, keď som asi za dve hodinky nakreslil Jonathana po druhé - teraz sa oveľa viac približuje mojej predstave, skrz jeho vlastnosti, ktoré si neskôr z knihy vyvodíte. No, vyzerá trošku mlado na to, že má 41 (či koľko) rokov, ale tak on MÁ vyzerať mlado, aj z opisov knihy. A vôbec, možno to je jeho portrét za mládí, jediné, čo sa na ňom však zmenilo, je o trošíčku viac vrások... a to je všetko. 
Skrátka je to moja obľúbená postava (aj keď ako Charlie - jeho syn - by som ho mal skôr nenávidieť... eh). 

Technika: spočiatku ceruza HB (na obrysy), ostatné je uhoľ.



A on NEMÁ otvorenú hubu! Iba to tak tupo vyzerá... 

7 komentárov:

  1. Nevadí mi ani to, že má rolák :D

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta postava má charizmatický až ďábelský výraz! Opravdu se ti to povedlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On má byť charizmatický, takže som rád, že sa mi to celkom podarilo.

      Odstrániť
    2. Celkem nebo úplně to je asi jedno, na mě to fakt skvěle působí, jsem ráda, že kreslíš, jde ti to.

      Odstrániť
  3. Není to špatné, ale kdybych měla "vypichovat", tak bych to radši pověděla sa názorně ukázala, takhle nevím, jestli mě úplně pochopíš.. No jeden semestr jsem navštěvovala předmět Kresba, tak můžu machrovat, víšco :D no, hodně jsem kreslila tehdá s uhlem, a to jsme dělali tak, že jsme v podstatě jenom rozmazávali, umazávali a "tvarovali", takže tam v podstatě nezbylo žádný bílý místo, ale všecko byla změť šedé, zkrátka jsme měli za úkol to udělat tak, aby to vypadalo, že to z toho obrazu vystupuje. Ale chápu, že něco takovýho dělat z hlavy asi úplně nepude :)
    K.

    OdpovedaťOdstrániť