nedeľa 14. júna 2015

d

Chcel som napísať poviedku, ale nakoniec som sa rozhodol (v spolupráci s mojím ve/pod/neve-domím, že dopijem plechovku a budem sa túlať po internete.
Dnes mi to nejak nepíše.

4 komentáre:

  1. Ahoj Charlie,
    ako žiješ? Tešíš sa na prázdniny či kvôli brigádam ani moc nie?
    Každopádne díky za stránku zamzar je naozaj užitočná. Ale prosím ťa, napíš tú poviedku!!!! Potrebujem nejakého seriózneho protivníka s väčším talentom než ja. Myslím na tú Elizabethinu súťaž. Písala tam síce jedna slečna, ale pri tej kompozícií by sa asi každý literát chytal za hlavu. Pri všetkej skromnosti si nemyslím, že by tá punčovaná imitácia Haiku mala nejakú šancu proti môjmu pseudofilozofickému príbehu ( Ok, nevermind, aj tak to znelo nafúkane ).

    Anyway, ešte som sa ťa chcel spýtať jednu vec. Ty študuješ estetiku však? S tým môžeš ísť robiť kritika do galérií, alebo maliara či porotcu literárnych súťaží. Alebo niečo v takomto umeleckom smere. :)
    Zaujímalo by ma, čo sa na takej estetike učí. Môžeš mi niečo poslať? Rád by som si niečo prečítal. :)
    Vlastne, povieš mi o tom niečo? Čo sa tam vlastne učí? Robíte tam často praktiku ( slohovky, kresby/maľby atď )? Akí sú profesori? Máš dobrých spolužiakov/spolužiačky?

    Dík za odpoveď:
    Romanus Von Rayne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdarec.

      Napíšem poviedku v týchto voľných dňoch. Som skoro na ňu aj zabudol.

      S estetikou môžem robiť kritiku v podstate. Môžem interpretovať umelecké diela. Žiadne praktické veci tam nemáme, my sa neučíme maľovať, ale my sa učíme teóriu, napríklad dejiny (hudby, literatúry, výtvarné...) a potom interpretácie.
      Nesťažujem sa ani na vyučujúcich ani na spolužiakov.

      Odstrániť