utorok 2. decembra 2014

...

Nič som nevyhral, iba idem na tvorivé dielne (čo je veľmi super), tak preto si dovoľujem zverejniť básne, ktoré som poslal do súťaže "Cena Rudolfa Fabryho". Samozrejme, nie všetky naraz, ale postupne. Nech sa páči, prvá.
____________________________________

Pozerám na kvapku rosy usadenú v tvojich dlaniach
Rozfúkavam ju
Ako páperká púpavy poskladané do vankúša
Našich snov
Leskne sa v nej
Alejová zástavba stromov
Postavená z mojej večnej nenávisti
K tvojej láske
Venovanej iným

Včera sa mi prisnilo
Je to smiešne
Bola si úplne iná
Zastrená stenou zo smaragdov
Ale tvoja vôňa sa šírila
Po celej potmavnutej miestnosti
A doletela tak ľahko
K dielu večnosti
Namaľované na plátne

Keď si ma ešte milovala

4 komentáre:

  1. Skutočne škoda, že si nič nevyhral, pretože báseň je úžasná. Ja som nakoniec nestihla poslať nič, ale momentálne zhromažďujem básne do jednej súťaže... No uvidím...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi majú skúsenosťami iné názory na moju tvorbu. Isteže mám čo vylepšovať, žiaľ, zatiaľ neviem čo. Možno sa to na tých tvorivých dielňach koniec koncov dozviem.

      Odstrániť
  2. Ta báseň je krásná. Ať je víc takových. m
    Nejde mi odeslat komentář pod WP, abys věděl. mary ali dary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc! Dúfam, že bude veľa takých básní a že raz to snáď aj niekto ocení.

      Odstrániť