štvrtok 7. augusta 2014

Važecká jaskyňa

Prichádzam teda s poslednou sériou fotiek z nášho výletu pod Tatrami. Včera som napísal celkom dlhý článok na projekt "Já, pisálek", dnes vás nechcem zaťažovať textom. 
Iba malé priblíženie.
Kupujú staré železo, autobatérie, zváračky, káble, elektromotory, počítače a ja sa na to neviem sústrediť.
Aha, Važec by bola celkom pekná dedinka, keby... no keby tam nebola populácia 50/50 - proste čiernobiela dedina. Tých cigáňov je tam ako nasratých (áno, rasizmus náš každodenný). Ale jaskyňa bola pekná, aj keď krátka. Za ťažkých 7 eur som si ako jediný zo skupiny turistov kúpil lístok na fotografovanie, nech už to mám kompletné. Ešte nikdy som nefotil v jaskyni a bola to pre mňa nová výzva. Fotky sú zvyčajne celkom podarené, iba niektoré sú jedna ako druhá (však jaskyňa). Samozrejme, fotil som BEZ blesku, nie som idiot. 

Opäť, nestrašte sa, nie všetky fotky sú čiernobiele. 




Táto je síce dosť tmavá, ale aj tak má v sebe akési... čaro (aspoň pre mňa)


Jaskyne sú úžasné miesta plné krásnych útvarov, perfektného vzduchu, ticha a samozrejme tmy (pokiaľ nie sú sprístupnené verejnosti). Vždy, po výprave do jaskyne, mám chuť byť speleológ. 

Žilá orichalkové rudy.


12 komentárov:

  1. Aj ja chcem byť speleológ!!! A všask jaskyne môžu byť aj v súkromnom vlastníctve :3

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný fotky! Předpokládám, že jso fotil bez stativu? 7euro za možnost focení je teda fakt hodně, v Moravském krasu to v létě 2012 stálo 50 korun a snad od tý doby moc nezdražili.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och! ale vy máte tam v Čechách všetko také lacné... teda porovnateľne lacnejšie. -_-
      áno, bez statívu, to by bola fuška premiestňovať ho (aj tak ho nemám).

      Odstrániť
  3. Ó, jaskyne mám veľmi rada. Najviac sa mi zatiaľ páčila jaskyňa v Slovinsku (najväčšia) ktorá sa volá Postojna. Ale tieto fotky sú veľmi pekné, ja v jaskyniach nikdy nefotím, väčšinou je zákaz :D
    Prvé sa mi páčia najviac, majú super čaro.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musel to byť zážitok.
      Ono je väčšinou zakázané preto, lebo sprostí turisti používajú dementné kompakty a nevypínajú si blesk (aj keď to osvetlenie tiež nie je nič moc). teda myslím si ,že preto.

      Odstrániť
  4. Sú to skvelé fotky, majú dobrú atmosféru. Nikdy som v jaskyni nebola a ktovie či tam niekedy pôjdem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no živočích je brzda ale až teraz sa spamätávam z výletov a pomaly si uvedomujem že je načase poodpisovať na správy, čítať si blogy a podobne :D
    v hentej jaskyni som ešte nebola ale vyzerá to tam dosť dobre. ja by som rada zbehla toto leto ešte do smoleníc, no ale nikto sa nehrnie so mnou tak uvidíme čo z toho

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaskyňa nebola síce veľká, ale všetky jaskyne sú každopádne super. Do Smoleníc som mal raz ísť aj ja, nevydalo. Tak keby si tam šla, pozdravuj ich aj za mňa.
      Nechcem vedieť, koľko nových vecí budem mať na bloglovine, keď sa tam zajtra prihlásim.

      Odstrániť