sobota 27. júla 2013

Kúpte si Hello Kitty

Kúpte si Hello Kitty obliečky
A vdýchnite radosť do vašich perín
Na nevýraznej posteli plnej hriechu
Nemá pozorovateľka s nežnými očami
Správajte sa slušne
Je to ešte dieťa

Kúpte si mikinu Hello Kitty
A ukážte zime pravú tvár
Biela hlava v bielom snehu
Rozpoznaná modrou mašľou
Dajte jej prosím šál!
Veď nechcete aby prechladla
Alebo nebodaj chytila zápal pľúc

Kúpte si mobil Hello Kitty
A obvolajte všetky mačky sveta
Určite si budú mať čo povedať
V ružových tlačítkach vyrytá abeceda
Pomôže pri komunikácii
Bez úst sa predsa rozpráva ťažko

Kúpte si plyšáka Hello Kitty
A snažte sa správať ako ona
V nemom sede hľadieť do neurčita
A nepozastaviť sa nad hlúposťou ľudstva
Slepo veriť majiteľovi plyšu
Kam vás usadí a či ďalším útočiskom nebude oheň

Je to nesplniteľná úloha však?
Aspoň na pár sekúnd držať hubu...


... ako Hello Kitty.


12 komentárov:

  1. To je rozkošné! Ako nožičky Hello kitty!
    A poučenie pre dievčatká - NOSTE POD ŠATY NOHAVIČKY!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je príliš strašidelné.
    a vraj rozkošné. umriem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No pekné... Moja bývalá spolužiačka milovala Hello Kitty. Mne sa to nepáči... hračka pre deti.. ale jedno by som si s hello kitty vymenila - to čučanie do steny a mlčanie. lebo furt musím niečo robiť... a to ma zabíja...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rád Hello Kitty ale zas nie som debil, aby som si kupoval tričká /vyzeralo by to nadmieru smiešne na mne/ =D práve dnes som jednu ukradol kamarátke, takú maličkú na kľúče, ktorá mení tvár.

      Odstrániť
  4. Sice mám ráda anime, Japonsko a všechno okolo toho, ale Hello Kitty prostě nemůžu vystát, na holkách to vypadá hrozně infantilně :D Jedna bývalá spolužačka si pořídila dotykový mobil s touhle mačkou, a už ji vidím, jak s tím bude někde pochodovat po kanceláři a vyřizovat účty... :D
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako, na normálnych dievčatách mi to príde tiež hlúpe, ked nosia Hello Kitty hlúposti.... fakt infantilné. Malé deti - v pohode. Ale ked má niekto doma hračku alebo niečo také, tak je to normálne, však je to milá mačička a ja som úchylný na roztomilých plyšákov =D

      Odstrániť
  5. Radšej vidieť na deťoch Hello Kitty, ktorá je aspoň rozkošná, než nejakú Miley Cyrus, alebo aká hviezdička je teraz populárna... A osobne mi nevadia ani dospelí ľudia v tričku Hello Kitty XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám napr. aj na suboféri nálepku Hello Kitty =D

      Odstrániť
  6. Hello Kitty moc nemusím, ale zbožňuji svoje malé sestřenice (dvojčata), které na sobě pokaždé mají její motiv. :D Moje spolužačka má takový mobil, já bych ho tedy nechtěla.... Když už mám snést Hello Kitty, tak v takové té černé verzi... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zas videl minule Hello Kitty takú škaredú, zamračenú, s rozstrapatenými vlasmi, no čistý horor =D radšej nech je rozkošná ružová so srdiečkami=D

      Odstrániť