streda 17. apríla 2013

Začiatok býva ťažký...

Treba vyskúšať všetko. Rozhodol som sa, že sa teda presťahujem na iný blog. Jop, v blogovaní nie som nováčik, ale to je predsa jedno. Nebudem prezrádzať svoju bývalú adresu, obľúbenci sa o mne dozvedia tak či tak a noví ľudia nemusia do všetkého pchať nos, že? =)
Patrilo by sa povedať pár slov na úvod. Teplých a príjemných, ako jarné počasie /ktoré mimochodom už vôbec nie je príjemné, fujha/. Mám vás tu všetkých privítať? Nie, vy by ste mali privítať mňa. Mám sa tu rozobrať, ako motor auta, aby ste videli všetky moje súčiastky? Nie, stačí, ak budete čítať a možno sa aj niečo dozviete. 
Nezaujal som vás? Nevadí... 
Som namyslený? Nie, iba píšem, čo mi mozog hovorí a nepremýšľam nad tým, ako to niekomu padne. Predsa sme len cudzí, som vám ukradnutý a vy ste zatiaľ ukradnutí mne, lebo aj tak si myslím, že sa sem už nevrátite.
Som melancholik, čo už.
Zaujal som vás? Tak díky. Kľudne si ma uložte do obľúbených záložiek, ja sa naozaj neurazím. Nesľubujem, že sem budem pridávať články deň za dňom, ale posnažím sa o aktivitu. Možno budem mať čo povedať, možno budem mať čo vyjadriť.

Hmmmm... asi si dám Tatranku alebo Horalku... Mal by som skôr cvičiť.
Nevadí.
Na ničom už nezáleží.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára