nedeľa 21. apríla 2013

Cez hľadáčik

Konečne môžem článok pomenovať "Cez hľadáčik". Pretože môj foťák ho už má...
Myslíte si dobre, budem vás bombardovať fotografiami, neprofesionálnymi trapaszábermi odnikadiaľ pre nikoho a za nič.
Začínal som mobilom, pokračoval cez kompakty Nikon Coolpix L120 a Sony a skončil som pri Nikone D3200, ktorý je veľmi sympatický... len by sa mi naň zišiel aj lepší objektív, aby som mohol robiť megafotky na megavzdialenosti. Mám totižto iba základný. Ale nesťažujem si, za foťák ďakujem sčasti sebe, pretože som si naň zarobil a sčasti kamarátovi, ktorý mi prachy doložil.
A keďže je fotografia jedno z odvetví, ktorému sa chcem v budúcnosti /možno aj/ profesionálne venovať, tak aspoň malú ukážku si na internete dovoliť môžem. Najlepšie fotografie si budem odkladať do zaprášeného priečinka v počítači a po ôsmych miliardách rokov tie fotky z neho pošlem do súťaže, ak sa bude nejaká organizovať.
Toť moje plány do budúcnosti ohľadom fotografií. 
A tu aj moje slová končia a nahradia ich obrázky, ktoré hodím do druhého článku, lebo toto je vlastne také uvítanie do tejto rubriky. 
Snáď moju tvorbu neopľujete. Sú horšie a lepšie fotky, ako sú aj horšie a lepšie dni. Stačí si vybrať a utvoriť názor. Som bez školy, neštudoval som fotografiu a je to iba môj koníček. Takže upozorňujem na amatérskosť. =)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára