piatok 24. septembra 2021

Mravce, mravce v čaji, mravce na podlahe.......

 Prešli zhruba tri roky od môjho posledného článku

Čo tu

Sa ocitol.

Blog zmizol ale našiel sa!


Autor je však stále mimo.


Avšak!


Buď mi začína opäť úspešne mrdať na hlavu, alebo sa začínam prebúdzať z apatie voči všetkému. 

Začínam maľovať, písať, čítam zaujímavé knižky a stále fotím. Stále a stále.

Mám nové nápady, ktoré sa dajú vyfľusnúť von. Myslím si, že budem mať svet zas s niečím novým znechutiť. V kompe mám už niekoľko vecí, ktoré by som do vás mohol vystreliť ako horiaci šíp. A chcem to hodiť preč. Do davu. 

Možno opäť spoznám pár zaujímavých prezývok, za ktorými sa ukrývajú nejaké... bytie. 

2 komentáre:

  1. Zvláštní náhoda, zrovna dnes jsem si na tvůj blog po dloouhé době vzpomněla. Ať se daří!

    Angela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, ja budem asi musieť navštíviť taktiež dlho zaprášený bloglovin a pozrieť, ktoré z mojich sledovaných ešte fungujú a čo je tam všetko nové. Tento týždeň budem mať na to dosť času a budem to chcieť zas trošku udržiavať.

      Odstrániť