štvrtok 16. marca 2017

Pche

Zistil som, že človek, ktorý sa denne váži, je horší ako dvestovka plná fučka. ... alebo rovnako retardovaný. 
Posledné dni v práci som stál/sedel v boxe ako tučniak a celých ca sedem hodín som vážil. A vážil. A vážil. Už sa sám nikdy nechcem postaviť na váhu. 
Ale to je jedno. 

Brno je krásne mesto, to všetci vieme (som naň skrátka úchylný). Je tu toľko veľa možností, že človek nevie, kam skôr skočiť. Napríklad, dnes mi pod oknom hučal sfetovaný bohojebač a hlásal čosi o viere v Boha. Tak som si radšej pustil XIII. století - Antichrist a následne ich ďalšie skladby. Niektoré veci nerozdýcham, ako keď sa po nočnej zobudím a počujem zas a stále dokola opakujúci sa plejbekový šit, ktorý hrá ten tučný blb pod kostolom. Fakticky mu asi rozšírim repertoár. 
Ale inak spraviť si občas výlet do okolitých dedín nie je na škodu. Takto som si spravil minule celkom príjemný trip do Rosic u Brna, kde som si vyzdvihol od týpka veľkú poľnú. Skočil som na pivo a polohluchá ženská mi nechcela veriť, že na občianskom som naozaj ja. Je mi ľúto, že v pätnástich som vyzeral ako dement (ani dnes to nie je o nič lepšie, hlavne, keď sa mi vyhodil na hube opar... už však proti nemu bojujem). No a  pointa je tá, že som si potom spravil výlet asi cez celé Rosice na nádraží (ešteže je to dobre značené, inač by som sa asi stratil). Bol pekný deň, počkal som polhoďku na vlak, zapálil som si cigaretu a tak. A keď som vystúpil v Brne, nezdržal som sa a musel som spraviť fotku:


Áno, ako inak, než na polaroid. A je to katedrála sv. Petra a Pavla. 
Chcel som týmto článkom povedať iba to, že prekypujem divným šťastím, ktoré nie je chemického pôvodu... teda dúfam, v práci sa môžem nadýchať všemožných sračiek a ani o tom neviem, to je pravda. 
Takže život klape, som stále sám, čo je úplne super, práca ma baví, aj keď robím chyby, ktoré stoja firmu asi nemalé prachy... nevadí. 
Už som si vytlačil lístok na Luna Negra postapo festival v Španielsku, pôjdem taktiež na Junk, čo ma veľmi teší. Ale o tom po tom. 
Chcel by som sa zajtra dokopať k takej celkovej pohode a napísať aj niečo zmysluplnejšie, ako drísty, ktoré vám nič nehovoria. 

A vôbec, tento článok zaradím do fotografií. 

3 komentáre:

  1. Nádherná fotka a pěkně píšeš, bohomrdi jsou i v praze, jsou skoro všude, ale mít je zpívající pod oknem, bych nesnesla, anebo bych se možná posrala smíchy, spíš bych ale asi taky vybrala nějakou hudbu.
    Ta báseň nahoře se mi líbí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Báseň si asi myslela tú Ódu na krv, tá je novšia a je vyššie (no ja som si to otvoril tento článok ako samostatný, tak som musel premýšľať, kde som tu napísal báseň).

      Odstrániť
  2. Promiň, stále prohlížím jen v mobilu, tak si to ulehčuju.��

    OdpovedaťOdstrániť