štvrtok 19. januára 2017

Ako si tu hnijem

Dlho som nič duchaplné nenapísal ani nepridal a ani neodfotil. Trošku prokrastinujem. Momentálne mám už dorýpaný v Brne aj klavír a v podstate som sa ho ešte nedotkol. To bude asi tým, že po nočnej sa človeku nechce robiť nič intelektuálne. Ktovie. Každopádne, ani s knihou to nie je nič moc. Nemám nejak náladu, ani chuť a v podstate ani myšlienky. Pokročil som tak o dve strany od posledného článku. Avšak je to fuck.
Jediné, čo sa zmenilo k lepšiemu je to, že od februára sa zo mňa oficiálne stane seřizmen. To znamená viac zábavy a vyšší plat, čo nie je vôbec na škodu. Proste človek musí prísť do Brna, aby zistil, čo je jeho drímdžob. Na totálku. 

Snažím sa vyrábať si kostým... alebo skôr vytuningovať už ten, čo je vyrobený. Základ je dobrý a mám dva varianty:
- nájazdník z pustiny (nie doslova, samozrejme nebudem mať identickú zbroj s nájazdníkmi)
- člen protiradiačnej jednotky - k tomu netreba veľký komentár. Kombinéza, gumáky, plynová maska, helma, nejaká tá lajt armor a pár doplnkov. Samozrejme, nič nebude v pôvodnom stave. Mám sprej, mám veľa kokotín po ruke (klame, NEMÁ NIEKTO NA DAROVANIE ALEBO ZA SYMBOLICKU CENU ŠROT? tzn. šróby a ostatné kraviny, matice, ... ) a mám fantáziu a veľa obrázkov na nete, ktorými sa môžem prípadne inšpirovať. Nekopírovať - inšpirovať.
Takže nejak tak si predstavujem svoje kostýmy. Ak sa zadarí, v apríli pôjdem na postapo festival do Španielska a v lete ma čaká Junk - dúfam, že budem v kmeni.

A inak si tu žijem, už tak moc nepijem, aj som pribral - konečne. Baráčik v pohode, pekne sa to všetko vykresľuje. Izba je v podstate už vyzdobená podľa môjho gusta, ešte mi treba skoby a asi kladivko (ale myslím si, že eR ho má) a steny neostanú holé. 
O chvíľu pôjdem na nočnú, celkom sa teším... teda pokiaľ nebudeme zas všetko savovať kvôli presunu kotla K3. Nevadí. 
A zajtra sa zo mňa stane miliardár. A ak nie, tak vám o tom nepoviem. A ak áno, aj tak vám o tom nepoviem. Čiže sa to vlastne nikdy nedozviete. Čísla sú podané, kocky hodené - Macháček!. 

Iba to som chcel, že som stále živý. 

24.12. Po vianočnej večeri prechádzka a hľadanie otvoreného baru. Nepýtajte sa, ako som bol oblečený. Mal som sviatočný postapo kostým. Je to sranda v tom behať po Brne.
Na fotke eL a eR

31.12. Silvester u sestry, bliakanice z okna, ovracaný hajzel, páčenie návštevníka z dverí do taxíku, stena od krvi, vozenie sa v nákupnom košíku, veľa alkoholu a málo spomienok. Ale bol to dobrý Silvester. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára