nedeľa 12. júna 2016

Brnenské podzemie

Keď sa budete nachádzať na Zelním trhu a budete sa chcieť vyčmochtať, prípadne podnapití vygrcať, dávajte si pozor. Nie všetky otvory v zemi sú kanály. Niektoré otvory majú funkciu vetracích šacht a potom sa to odtiaľ veľmi nepríjemne odpratáva (napríklad taká odstáta grcka, no skrátka humus). Takže si prejdite aspoň niekam inam. 
Btw, ono je to tam na tom "kanáli" napísané. 
Sú to síce staré fotografie, ale úplne som zabudol na to ich sem pridať. V tomto článku som sľúbil, že ich rozdelím a možno napíšem pár popisov (vtedy som si ešte niečo pamätal). Teraz popisy nečakajte, lebo som úplne zabudol, čo nám teta sprievodkyňa hovorila. A vlastne! Trest smrti v Českej republike bol zrušený v roku 1993. No a to je asi všetko, čo mi ostalo v hlave. Každopádne bola prehliadka brnenského podzemia zaujímavá. Ešte sme chceli ísť nedávno aj do krytu a tak podobne, ale nejak... nejak tu iba hnijeme. Keď však budem konečne zarábať (zajtra sa idem popýtať na brigády, pretože v práci nastupujem až 1.8.), tak chcem oveľa častejšie chodiť na rôzne akcie, napríklad aj do divadla, na akcie DPMB (dopravního podniku města Brna), opäť by som sa pozrel do katakomb, vyšiel by som na Špilberg a previezol by som sa loďou po priehrade. Samozrejme pozbieram fotografie, no však uvidím, ako mi to všetko vyjde. 
A keďže je toto fotografický článok, tak sa už konečne dostaňme k tej vizuálne zábavnejšej časti článku.

Na začiatok kresby od našich detských kamarátov. Veľmi pekné, no nie?


Reflektoris s pavučinou





Tieto alchymistické prkotiny mi vždy pripomenú Oblivion (TES, nie ten film!)

Kachličky



Krčma! Škoda, že nám nikto nechcel naliať.


Toto koleso sa mi páči a som hrdý na túto veľmi jednoduchú fotografiu.


4 komentáre:

  1. Pekné fotky :3 a konečne budem mať s kým chodiť na kultúru!!!! :3 *moje pískanie*
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď mi to teda zaplatíš (pretože ti zdvihli mzdu)

      Odstrániť
  2. Krásne fotky, majú takú tajomnú atmosféru. Do Brna sa vždy teším, najbližšie sa chystám v júli. :)

    OdpovedaťOdstrániť