streda 11. novembra 2015

Tak to dopadá, keď silou-mocou mažete súbory za použitia shift+del...

Vymazal som si týmto štýlom asi polovicu, ak nie dve tretiny seminárky. Chcel som ju dnes dokončiť, ale posledné, čo sa mi chce, je čítať opäť celú divadelnú hru a písať, čo sa v ktorom dejstve stalo, kto je aká postava, aká je to kompozícia a podobné sračky. Taktiež sa mi nechce písať ani bakalárku, ani nič, čo sa týka školy. Konečne som chorý a konečne oddychujem. I tak čakám na výsledky z filozofie, či má vôbec zmysel pokračovať v tej tyranii ďalej.
Medziročník si platiť nebudem! To si radšej našetrím na cestu do Dánska a spravím krásne zábery. 
Inak, ani tie programy na obnovy súborov nefungujú, ktovie prečo. 

Premýšľal som, a dospel som k názoru, že dnes sa budem aspoň trošku venovať knihe. Mám tam pár *, ktoré znamenajú moje interné súkromné poznámky typu: "pozrieť, či má naozaj také vlasy..." "nebolo už o nich písané?" alebo "a teraz idem písať o tom.... jo, chci to všechno!" či "trapas, to zmeň"... No a keďže som vám ich už povedal, tak vôbec nie sú súkromné. Týmto pádom dostali status interných, iba ja viem o čom, kde a asi kam sa mám pozerať, kto by mal mať aké vlasy, či čo je na tom trápne. Takže sa zahĺbim do prvej časti a trošku si ju prečítam... či možno to bude už v druhej. Človek má z toho sám chaos, keď to píše už asi päť rokov a nie a nie sa dopracovať ku koncu.

Chcel som napísať veľmi dlhý a výlevný článok o tom, čo sa všetko udialo, odkedy som napísal článok obdobný o tom, čo sa všetko udialo. Mohlo to byť pred dvoma mesiacmi? A možno ešte dávno vtedy, keď som písal, ako sa mi darilo na festivaloch. Článok je presne zo 6. septembra. Tak iba tak orientačne zhrniem v pár bodoch, čo všetko sa odvtedy stalo:
  • začal som chodiť na klavír, konečne po dlhom čase, čo som stonal, že chcem na tom pekelnom nástroji vedieť hrať som obetoval (áno, vyzerá to, že ja) hordu peňazí na zaplatenie si pol roka v súkromnej škole. Avšak, stále je to dobrá cena.
  • bol som opäť na Horkýže Slíže, tentokrát na koncerte v Košiciach, kde sme kradli nedopité pivo (socstyle)... prečo v Košiciach predávajú Corgoňa, to ma udivuje. Spoznali sme tam Petra, ktorého sme naučili jednu kľúčovú vec: poklepkať na plechovku prstom skôr, než ju otvoríte.
  • minul som si všetky absencie v škole, lebo ma proste baví vynechávať. Je to ten úžasný vysokoškolský život, na ktorý sa sťažujem, ale pritom ma tak baví.
  • prepil som také množstvo peňazí, že som mohol mať kúpenú Feliciu. Asi. 
  • podstrihol som si číro (vpredu), aby mi tie všiváky nepadali do očí a zadné vlasy si v najbližších dňoch odfarbím. Konečne. Jebať prácu! 
  • na helouvína sme boli pozrieť sestru v Čechách, ktorá sa tam presťahovala s priateľom. Zažili sme menšiu kolaudáciu (Becher a nešťastie s umývadlom, CHEESE FOR EVERYONE! a sklo pri hlave, v posteli, na zemi...) a v sobotu sme absolvovali koncert XIII. století, čo sa mi veľmi páčilo, pretože je dosť veľká pravdepodobnosť, že túto skvelú kapelu už nikdy neuvidím hrať naživo. 
  • zapojil som sa do súťaže na tému "Byť mladý a cítiť ostrý lásky šíp" s trochu netradične poňatou poviedkou, snáď ma nezhejtujú. Hold, nie všetci sú romantici. 
  • premrhal som súťaž o Fallout4. Aby som zdochol do rána! 
  • a prišiel som na jednu podstatnú vec: o tej však pomlčím. 

Myslím, že z hlavných okruhov diania vôkol mňa je to všetko. V podstate si žijem stále rovnako. Zle. Občas si prajem so všetkým seknúť, odísť od všetkých a docestovať do vzdialenej krajiny, kde by som začal "nový život", ako sa klišeovite hovorí. Ja by som tam však nezačal nový, iba by som pozmenil starý, zahodil všetko za hlavu. A jedného dňa by som prišiel sem na návštevu. A písal by som listy (mi teraz napadlo, že ešte musím odpísať na list). A fotil by som, písal knihy a užíval si života osamote. 
Nie je TOTO romantické?

10 komentárov:

  1. Ja som si uvedomila jednu zásadnú vec(ku ktorej som sa ani nedopracovala sama, ale niekto mi ju musel vykričať), kým je človek v depresii, tak je úplne jedno, či niekam odíde, či začne "nový život", lebo si aj tak bude stále hľadať zámienku, prečo nebyť sťastný :) proste, keď je človek nešťastný, tak je to v ňom a prostredie, krajina ani ľudia to nejak nemôžu zmeniť :) ale to je len moja vlastná skúsenosť :) možno ty to jedného dňa budeš mať inak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejde o depresiu. Ide o to, že ja som šťastný sám, niekde žiť na okraji sveta a neriešiť nič. Občas ísť navštíviť niekoho, cez víkend pobudnúť s priateľkou a inač tá samota ma teší.
      Nemám depresiu.

      Odstrániť
    2. Začni žiť na Novom Zélende, alebo na Islande - tam je samota. A nie je tam teplo (ako napríklad v Austrálii, ktorá je tiež na veľkom území opustená).

      A.

      Odstrániť
  2. A já si už asi dva týdny říkám, jestli hodlám tolerovat 3 měsíce zpoždění, nebo ne :D
    S těmi soubory to ti teda nezávidim -_- a o bakalářce mi ani nemluv, nakonec mi ten plán krachnul (respektive už jsem na to neměla nervy) a teď začínám úplně odznova. To bude eště sranda...
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krást nedopitá piva má kouzlo osmnácti let i v padesáti atd. :)

    Jinak dostals, cos chtěl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja aj navyše!
      Kradnúť pivá budem aj v sto päťdesiatke!

      Odstrániť
  4. XIII. století je nesmrtelná kapela, myslím, že ti budou hrát i po konci světa, tak se neboj. Já je viděla jednou, ale asi mi to stačilo.
    Přeju hodně štěstí s opětovným psaní seminárky a hluboce soucítím. Mně se to jednou taky povedlo a celý ten den jsem pak poslouchala výhradně pohřební pochody. Tak tragická událost to byla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som si ich ešte pozrel ale v takej fest plnej zostave, alebo s orchestrom, to by bolo ešte lepšie.
      Síce som si pohrebné pochody nepustil, avšak cítil som sa tak ako v truhle.

      Odstrániť
  5. https://www.youtube.com/watch?v=eQqxZSa9dcE
    ČÍS FOR EVRYUAN!!!!

    OdpovedaťOdstrániť