piatok 27. novembra 2015

-28-

26.11.2015

- Túto noc sa mi snívalo o Nosferatu. O tom z dvadsiateho druhého. Potom som sa porezal strašne do hĺbky, bolo mi vidieť šľachy a mäso. Na ruke, na pravej (pochopiteľne, keď som ľavák). A asi tou istou žiletkou som si odfaklil ukazovák. V ďalšom sne zasiahol našu záhradu (a takmer aj mňa) príval bleskov, ktoré padali na chodník do záhrady ako meteority. Išiel som sa pred nimi schovať do domu, ale či sa mi to podarilo, to neviem. Nakoniec náš kraj zachvátila potopa, voda bola všade. Celý diaľničný most bol zaplavený. 
A samozrejme, ak som sa v noci nezobudil desaťkrát, tak ani raz."
- Áno, tvoje budenie je pre teba príznačné."
- Však ja keď sa nezobudím, tak sa mi nechce ani ani spať."

3 komentáre:

  1. Máš zajímavé sny a je super, když si je zapamatuješ a můžeš je sepsat.
    Ta tvoje zahrada mi připomněla období, kdy mi začínaly halucinace, byly asi dříve ale nepůsobily ve mně takový poprask. Stála jsem na zahradě, dívala se na nebe, všude barevné čarokrásné blesky a zvláštní světlo. Říkám strýcovi "vidíš to, děje se něco zvláštního ...možná konec světa", strejda si začal plácat na čelo a mluvil něco o nějakém debilovi, tak jsem pak dlouho o světelných vizích pomlčela:-) no ono se to časem stejně provalilo.
    Poslední dobou se mi zdají i krásné sny, nádherné krajiny, hory a často se do nich vracím v dalších nocích, znám je dobře a přitom žádné takové nikde nejsou, ve snu jsem tam jako doma.
    Ve světe se pořád něco děje. Chtěla bych si pamatovat jen hezké sny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tých pekných mávam tiež pomenej. Zvyčajne sú to duchovia, ktorí ma v snoch prenasledujú

      Odstrániť
    2. Duchové mě nikdy ve snu nepronásledovali, za to zlí lidé ano, to pak chci utéct, ale ve snu najednou běžet nejde, takže se buď probudím nebo se přenesu na jiné místo, nevím, jestli to znáš, je to jakoby už vědomé ale v polospánku. Snění je strašně zajímavá věc, každému se zdají sny, ale jsou lidé, kteří tvrdí, že se jim nikdy nic nezdá, myslím že si to nepamatují, jiní zas říkají, že se jim nezdají barevné sny, jen černobílé a taky, moc by mě zajímalo co se zdá mému psovi, ale ten mi to neřekne:-)

      Odstrániť