utorok 21. apríla 2015

Všehochuť (výber z lesíka)

Iba v krátkosti: stále robím, chodím do školy a len tak medzi rečou občas aj cestujem... keď aj na blízky Východ.

Niečo podobné som už mal v článku z Demänovskej doliny (och, toto je autotematizácia? či ako sa to volá... keď popkultúra odkazuje na seba samú)

Dva

 Nemám príliš výhľady v láske, ale nevymazal som túto fotku. Vždy sa mi to krajšie vyníma naživo, a keď to odfotím, tak to je škaredô.

Toto tiež nie je príliš podarené, ale nechávam.

[/]



A vy čo. Pijete-žijete? (tak ako ja?)

8 komentárov:

  1. charlie, podla mňa sa ti tie fotky za posledné dva roky parádne vymakali.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé fotografie, ako vždy. :) Tiež som bola nedávno v lese.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V předmětu Ekologie rostlin máme jeden protokol, kdy máme za úkol v pětitýdenním intervalu odfotit jeden strom, keř a bylinu. Dnes jsem už byla naposled (táhnout se každou neděli asi 3 kiláky tam a zpět, juchů) a sledovat ty změny byl mazec. Škoda, že ještě nejsem tak zdatný grafik, bývala bych z toho udělala nějakou pěknou koláž :)
    K.

    OdpovedaťOdstrániť