štvrtok 5. marca 2015

Plakát k filmu

Nebudem príliš vykeciavať...
Fakt je, že som sa k projektu dopracoval zas až teraz, aj keď je po termíne. Ale nejak mi to nevychádzalo. Neprišiel som na nič normálne, iba na trápny plagát a vlastne iba k jednému filmu. A inač vôbec to nie je plagát. Nevadí.
Je to veľmi jednoducho spracované, ale nič adekvátnejšie mi nenapadlo. Ospravedlňte ma.
Film je inač skvelý, kto ho nepozná (alebo mu to nejak nedošlo), tak --->TU<--- je odkaz.



Ešteže sa volám Charlie =D



7 komentárov:

  1. Veľmi dobré, Charlieho malé tajomstvá sa mi veľmi páčili, môžem to vidieť x krát, neomrzí ma to... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsem ještě neviděla, ale vím o tom. Nejdřív si chci přečíst knížku.
    Jen.. zdá se mi to, nebo ti je to oblečení trochu větší? Jinak jak tu máš tu Lolu v menu.. to jsem kdysi dávno viděla a musím někdy mrknout znovu. Díky za připomenutí :)
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase trochu jiné zpracování, proč ne. :)
    Ani já nejsem na své plakáty moc hrdý, očividně je to doopravdy oříšek...ale o tom tenhle projekt je - vyzkoušet si nové věci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však áno, ešte treba viacej času a trošku námahy od modelky, a bol by aj druhý plagát =D

      Odstrániť
  4. aj, ten druhý sa mi páči o niečo viac. vyzeráš ako pravý gentleman z minulého storočia :D

    OdpovedaťOdstrániť