pondelok 23. februára 2015

Nebol som a stále nie som

... v dosahu.
V podstate som vám chcel oznámiť iba to, že som aj naďalej študentom estetiky (aj keď tesne, ale som! Dokázal som to aj so zdvihnutou stupnicou!) a že minulý týždeň som sa ulieval v Brne, čiže začiatok semestra som slávnostne premeškal za hranicami v meste, ktoré sa mi páči. Vlastne klamem, priamo v Brne sme boli iba v stredu (a vo štvrtok, keď som samozrejme odchádzal). 
Budem pokračovať v knihách - v tom projekte, vo fotografickom projekte, pokračujem v písaní knihy, ale to sa vás netýka... A kúpil som si konečne film do mojej Čajky, tak uvidím, ako fotí (a či vôbec). 
To je všetko, idem vymýšľať teda duchaplnejšie veci.

Ja osobne príliš články v Bla-bla-bla neobľubujem, hehehe.

2 komentáre:

  1. Gratulujem k pokračovaniu v štúdiu, len tak ďalej :D Na články sa už teším či už to budú fotky alebo príspevky do projektov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano! gratulujem že si to dal, a že už budeš mať pokoj s tou chujovinou!

    OdpovedaťOdstrániť