pondelok 17. novembra 2014

Bla, bla, bla.

Posledné dni sú také úbohé a smutné, až mám nechuť sem chodiť. Nie že by tie dni v mojom živote boli zlé, ja skôr hovorím o týchto neplodných myšlienkach. Potom nemám dôvod sem chodiť. Žiadne nové články, žiadne fotky, žiadne príbehy ani básničky... To sa potom nemôžem čudovať, že mi to tu upadá.
Ešte v minulom článku (s fotkami Mini), som sa veľmi tešil, ako sem pridám kadejaké... novinky. Dnes je taký depresívny deň, že mi všetky vyfučali z hlavy. Jediné, s čím sa vám môžem pochváliť, je tretie miesto v mojej vekovej kategórii v próze (niekto musí byť aj na chvoste), ktoré som získal.
Už nejaké dva, tri týždne som zdravotne indisponovaný. "Vyriešili" to jedny ATB, z ktorých mi bolo zle (alebo som veľa na ne pil?!), tak som ich vysadil. Potom sa mi to zhoršilo, chrchlal som ako debil, až ma všetko bolelo. Tak som dostal druhé ATB, ktoré som už v živote niekoľkokrát užíval. A tieto papkám celkom poctivo, s výnimkou včerajšku... ale pri tých nebezpečných kombináciách, ktoré nastali, som sa bál aj dýchať čerstvý vzduch, nie to ešte pchať do seba chémiu.

V poslednom čase som ostal skazený. Ale tak poriadne. Nepáči sa mi na tom všetko to, že sa mi to začína páčiť. Tieto spontánne víkendové akcie... hm, nejaký som nevybúrený, alebo ako to nazvať. Neviem sa proste skrotiť, mám chuť sa celý život iba baviť, v pokoji ho prechľastať, chcem si robiť to, čo ma baví a nie mať nervy z toho, čo ma nebaví! Zajtra máme DVU... nemôžem ten predmet zniesť! Ach, zlatý Jozef! To bol učiteľ! Mám chuť sa vy***ať aj na celú školu! (neviem, prečo to teraz cenzúrujem, keď inokedy hreším ako pohan). Stále nemám tému na bakalárku (a už je dávno po termíne), vadí mi tam tak veľa vecí... Prajem si robiť prácu, ktorá ma baví. 
A s týmto súvisí aj to, že som konečne zas začal pracovať na knihe. Prepisujem (namiesto toho, aby som sa učil filozofiu na pondelňajšiu písomku), opravujem druhú časť. Už mám opravených krásnych 14 strán, prepísaných krásnych 39. Keď to doprepisujem, vrhnem sa na písanie tretej časti... a to bude koniec. 
Ach, kiežby som bol ťažko zbohatlícky človek, čo nemusí nič robiť...
Na december mám tristoosem smien, nechce sa mi, proste sa mi vôbec nechce hrabať sa v tých zaprášených, hnusných a škaredých handrách a predierať sa cez davy ľudí, ktorí na poslednú chvíľu nabehnú najbližším nakúpiť na Vianoce zbytočné veci z Kambodže. Počúvať tie primitívne skladby, ktoré hrajú asi dvadsať krát za deň. Tráviť celý deň pod umelým osvetlením.

Treba mi toľko peňazí, ľudia, toľko peňazí! Toľko motivácie dýchať a žiť... ach jaj. Je tu taká veľká bieda! Všade je prázdno a stromy sú sivé. 
Ja chcem už pokoj od všetkých.

8 komentárov:

  1. Často (príliš často) mám podobné pocity ako ty. Vykašlať sa na všetko žiť ten život, ktorý by som chcela, alebo proste odísť aspoň na dobrých dvadsať rokov a potom sa vrátiť, aby sa aspoň niečo zmenilo s týmto stereotypom. Peniaze sú dosť potrebné, ja ich tiež potrebujem a nemám, čo narobím, škola mi zaberá dosť času a už ma to nebaví, hoci niekam to dotiahnuť chcem a na to potrebujem štúdium... AAAACh jaj, dosť ma štve že nič nie je také, ako som chcela. Ale i tak sa snažím... Aj keď sa nedá... Priala by som si nevnímať nič, byť niekde mimo reality, nepoznať čas a proste nič... A ešte prestať sa zaoberať minulosťou... to by bolo to najlepšie...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pokoj od všech... to si taky občas říkám. Někdy asi zkusím tu terapii tmou a samotou. Až bude nejhůř.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som sa dnes po dlhej dobe neučila na nič do školy ani som si nerobila žiaden projekt. cítim sa slobodná ako nikdy predtým :D :D je to zaujímavé obdobie, tieto dni. mimochodom až by si to editorom prekryl v jpg tak nevidím žiaden spôsob ako to odtial zrekonštruovať naspäť, ver mi, študujem spracovanie obrazu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, to nevadí, istota je gulomet, ja tam radšej budem naďalej lepiť tieto trápne čisté (či aj riadkované) kúsky papiera hahaha.

      Odstrániť
  4. az teraz som to cital ... gratulujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, radsej to daj cele prec, pretoze je ta takto mozne jednoducho skrze LL najst (prave som to skusila a ide to) ... Inak gratulujem!

    OdpovedaťOdstrániť