štvrtok 23. októbra 2014

To je hrozné!

Mám hlavu v smútku, normálne rozmýšľam, kam sa podeli tí ľudia, ktorí mi ešte pred pár týždňami vedeli nechať komentár na blogu, ktorí sa sem vedeli vrátiť. Teraz si pripadám, že píšem sám pre seba, a síce to by ma až tak neštvalo, ale to si rovno môžem založiť nejaký anonymný denník. Proste je tu tak prázdno, ako minimálne v mojej peňaženke.
Musím sa priznať, že posledných pár dní (či tiež týždňov?) tu na toto nemám príliš veľa času, a ak mám, tak sem nemám čo dať. Naposledy som niečo "vážnejšie" fotil už pekne dávno, ale z posledných fotiek môžem spomenúť moje paprče, ktoré ma zaujali v zapadajúcom slnku (asi ich aj pridám, na také menšie vizuálne oživenie). To je asi tak všetko. Ku knihe som sa nedostal tiež dlho, básne, ktoré napíšem (je ich v poslednom čase celkom dosť, až sa čudujem), si odkladám do súťaží, do ktorých sa chcem ešte zapojiť. Už som sa zapojil asi do štyroch... ešte dve ma čakajú. No fakt, ak z toho nič nebude, tak sa obesím rovno. To už si môžem naozaj povedať, že som neschopný a neviem písať. Na klavíri som dlho nehral (chystám sa na všetko!!!), mám v pláne napísať pár poviedok, ešte neviem o čom, ale istotne si niečo vymyslím.
Však v pondelky a utorky bývam od rána do večera v škole, to vtedy ani PC nezapínam (iba ak potrebujem niečo vytlačiť). Celkovo som nešťastný, neviem čo mám robiť, nič sa mi nechce, nikde sa mi nechce... Jáááájha. 
Snáď sa to tu trochu opäť rozbehne, teda neviem, koľko ľudí ma sleduje aj bez toho, aby som hodil link na nový článok na FB, ale to je v podstate jedno. 
A musím cvičiť, áno. Opäť túto aktivitu úspešne flákam. 
Vonku je už zima.

10 komentárov:

  1. Ja sem občas chodím :) ak to vyhodíš na FB. A presne pre toto nemám blog - nikto ma nečítal. Ja napríklad nechápem, ako ti sem mohlo prísť 100 ľudí - tým akože nechcem povedať, že to tu je zlé, alebo čo, ale ja som to nikdy nezažila, preto.
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ale to sú také obdobia... raz sa blogu darí, inokedy nie. Niekedy mávam furt cca 30 návštev, teraz, včera som mal tuším 17, predvčerom nulu a dnes to tiež bola nula (teraz je to už viacej, samozrejme), to je také náhodné. Kto si nájde asi môj článok alebo fotky cez gúgl.

      Odstrániť
  2. Ja sem takisto rozhodne chodím. Som si vedomá toho, že asi nie dosť často, ale nemám tu bloglovin a blogy sledujem, keď mám čas a chuť, čiže to je väčšinou cez víkend. Okrem toho, mám na svojom blogu presne ten istý pocit. Maximálne komentujú dvaja ľudia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj viacej, tebe aj traja takí stáli, čo som si všimol =D a ak napíšeš k TT, tak aj viacerí. Ale zas... nezrušil by som ho, aj keby to nikto nečítal. Lebo vždy sa nájde odkaz, ktorý ťa nasmeruje fakt cez ten gúgl na niekoho blog, nikdy nevieš, kedy získaš nového čitateľa. Možno ho aj máš, len nekomentuje.

      Odstrániť
  3. I am so very sorry, ale už sa vraciam ku kontrolovaniu blogov. nejak mám nestíhačky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zůstávám ti stále věrná, můj milý Charlie!^^
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Díky díky.
    V podstate ani ja nestíham =D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já teď flákám v podstatě celý internetový svět - času je pomálu. Na svoje oblíbený blogy teď chodím tak jednou za čtrnáct dní a to většinou jenom tiše čtu a vlastně ani na svůj vlastní blog nemám moc času. Nebuď ale smutný, nezanevřela jsem! - jenom jsem teď spíš tichá, šedá, čtoucí eminence.

    OdpovedaťOdstrániť