pondelok 25. augusta 2014

Bez názvu a logiky 05

Rozhodol som sa, že vás zaťažím a stlačím vám žalúdok, aby vám bolo ešte ťažšie.

Tieto prázdniny boli celkom rýchle... v podstate sa ešte nekončia. Malé deti to majú za pár, veľké deti počkajú do konca septembra. Ako iste viete, ja som veľké dieťa, aj keď mentálne mám tri roky. No a chcel som povedať asi toľko, že som behal všade možne po Slovensku a Čechách... s tým Českom trošku preháňam, lebo som behal koniec koncov iba po Brne a to som ešte nestihol dve atrakcie! Stále však tvrdím, že Brno je jedným z najkrajších miest, ktoré som mal možnosť vidieť - a nie len vidieť, ale aj prejsť. 
Momentálne si vstupujem do svedomia... a ide to ťažko. Mal by som si upratať izbu, keby som astmatik, tak už asi nie som. Mal by som občas nazrieť do záhrady. Momentálne sa však musím ešte vyhrať a vyblázniť.
Taktiež by som mal navštíviť doktorov, ktorých tak krásne zanedbávam. Aspoň s jednou vecou... tá druhá ešte počká. Nechcem mať behanice navyše. 
Ešte by som sa mal pustiť do opráv mojej úžasnej knihy, ktorá takýmto tempom bude - ak bude - vydaná v roku 2023. Dovtedy umriem na diagnózu, s ktorou teraz nechcem nikam ísť a ešte aj chudobný. Krásna budúcnosť.
A nakoniec by som mohol vyhádzať všetko zo skrine, lebo mi lezie na nervy. Mám tam snáď 4 kusy nejakých handier a zvyšok je buď druhých členov tejto rodiny, alebo sú tam sračky a kraviny typu pexeso. Ibaže s tým sám nepohnem, ešte musím čakať. Potom si konečne môžem povešať košele do skrine, ako som to vždy chcel urobiť a uvoľní sa mi tým pádom jedna zásuvka v komode. 


Moja izba sa dostala pod útok mokrých, desať týždňových ponožiek. Vždy, keď do nej vojdem, dostanem facku... Nemyslíte si správne, všetky špinavé veci som hodil do prádla. Totiž sušia sa tu huby, ale tie sú minimálne toxické. Nemám nič proti hubám, však ich milujem, tieto sú však nejaké nadpozemské. Čudujem sa potom, že sa mi snívajú také sprostosti?

Ako iste viete, som závislým hráčom Skyrimu. Ak je toto pre niekoho cudzia dedina, tak môžete tento odstavec (aj tie ďalšie s fotkami) kľudne preskočiť. Iba sa chcem pochváliť, že mám teda dve postavy. Pôvodne som si na mojom PC založil Insaniusa, udatného bojového mága z bretonskej rasy. 

Rád fotím takéto momentky z bojov. Stiahol som si na to program Fraps (neviem, či je link funkčný, to iba tak pre informáciu). Na tomto obrázku môžete vidieť, ako som práve po niekom šmaril ohnivú strelu. Ešte v učedníckej róbe ničenia. 


A aby ste vedeli, že som ozaj bojový mág, tak ukážem aj ťažké boje s mečom.
Tu už som mal na hlave silnú čelenku many (mana + 40), preto už nie novicovu kápu. 

Zbroj z cechu zlodejov nosievam, keď začnem byť preťažený... alebo, keď je súper silný (pretože tie všelijaké rúcha nedávajú nič do zbroje). Meč mám očarovaný na ohnivé poškodenie... som predsa ohnivý mág!

Donedávna som nosil arcimágovo roucho, pretože som arcimágom univerzity Winterhold (český preklad je Ledohrad). Včera večer som si ale k úžasnej pozlátenej elfskej zbroji ničenia ukoval aj elfské rukavice a topánky, aby som mal čo-to do zbroje (ak sa mi ponúkne ebenitová, tak budem opäť chodiť v nej... alebo v sklenenej ešte). Nemám to síce odfotené, ale mám zachytenú momentku zo včera v arcimágovom rouchu. 
Už nepoužívam ohnivú strelu, ale naučil som sa ohnivú guľu (tú s obľubou využívajú vranice a ja ich strašne neznášam! Pretože nie len, že vás zasiahne ohnivá guľa, ona ešte aj vybuchne).


Ďalej som si na sestrinom NTB rozohral hru s khajiitom, slizkým zlodejom a lukostrelcom. Sejv som si dnes preniesol aj do môjho PC, nech to mám všetko pokope. 

Tu mám zatiaľ iba hábit búrnych hávov. 

Lukostreľbu poctivo zvyšujem, už mám 3x zásah za kradmý útok a aj kritický zásah!

Tu je nervózny Farkas, ktorý žuje šíp =DDD

A už v okovanej zbroji, zabíjam vlka. Taktiež si na khajiitovi zvyšujem ľahkú zbroj (kožená, okovaná, elfská, sklenená) a jednoručné zbrane. 

Tu sa musím pochváliť s mojou vysokou schopnosťou plíženia. Žoldáci stáli asi tak, ako sa díva na mňa kamera a nevideli ma. =D začínam zabíjať zozadu. Prikradnem sa za obeťou a dýkou jej podrežem hrdlo. 
(v kompletnej zbroji cechu zlodejov)

Momentálne využívam Slavičiu zbroj, pretože je silnejšia, ako zbroj cechu zlodejov. Zvýšil som si talent "kapsářství" a vylepšil som si ho tak, aby mi pridal 100 nosnosti... takže sa nemusím báť, že by som niečo neodniesol... jedine tak dvadsať dračích kostí -_-


Ešte nejaká tá zaujímavosť na koniec nudného Skyrimu. Včera som objavil bezhlavého jazdca a nedá sa s ním rozprávať. Ktovie, čo sa z neho vyvinie.


A ešte nejaká poznámka ku koncu článku - od dnes začínam opäť cvičiť. Mal som asi mesiac pauzu, čo ma teda neteší. Ako rýchlo dokáže človek zlenivieť, to je nonsens! Potrebujem pribrať aspoň to kilo, lebo som normálne z toho už zakomplexovaný -_- 

Zajtra, alebo ešte dnes večer, by som mohol pridať pár fotiek z Brna. Učarovali mi lavičky, ale to teda uvidíte vo fotografickom článku. A vlastne... o všetkých atrakciách, ktoré sme navštívili, sa v nich rozpíšem. Takže vás o nič neukrátim. Však ako s Liptovom. 

* ak by sa v článku vyskytovali nejaké gramatické chyby či preklepy, ospravedlňte ma a upozornite ma na ne... nechce sa mi to po sebe momentálne čítať *





10 komentárov:

  1. Ja chcem fotky z Brna!
    A hať skajrim!!!
    A SHIFT!

    a.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s tým, že Brno je krásne mesto. :) Veľa krát som tam síce nebola, ale viem to. :) Ja momentálne nehrám nič, väčšinou tweetujem, alebo dosť čítam. Takže už mám poslednú šancu spať aspoň do dvanástej tento týždeň... .D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ti pomozem so skrynou a ty mne vymaluvat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skriňu by som vyjebal preč, teda všetky veci z nej, ale nie sú moje, tak s ňou mi nepomôže nikto.
      Ale to maľovanie je v pohode.

      Odstrániť
  4. sušiť si huby v izbe je srandovný nápad :D pri takých veciach nie je moc zdravé spať. a už mi napadá zas len tolko, že by som písala ódy na Brno, ale radšej sa zdržím, tie dva týždne doma ešte zmáknem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, no ja tu mám asi viacej nezdravých vecí. Občas nejakú krásnu pleseň a tak podobne. A tak dobre sa mi spí!

      Odstrániť
  5. Úklid očišťuje, i když se tak často oddaluje:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno, síce ja sa necítim príliš čistejšie, ale moja izba určite áno.

      Odstrániť