štvrtok 24. júla 2014

Štrbské pleso, alebo pokus o pleso

Pokus o pleso, pretože sme ani okolo toho plesa neprešli... no totižto stále lialo.
Vybrali sme sa na vlak do Štrby a potom zubačkou hore, je to zábava... až na to, vidieť pováľané stromy, ktoré tvoria holé miesta. Pretože v  Tatrách bola milí moji víchrica, ani som o nej nejak nevedel. Takže je to mrzutý pohľad. Pleso sa zdá byť menšie, ako keď som tam bol na výlete zo ZŠ... asi to bude tým, že Zem schne a preto sa zmenšuje aj pleso. Určite je to tým. 

Pohľad na všetkým známy mostík. Obloha vyzerá prívetivo, ale nebojte sa, polhodinu sme čakali na stanici zubačky, kým doprší, potom sme vystrčili nos a...

Trošku sa opäť zatiahlo a potom...

 Odrazu sa mi objavili na objektíve kvapky. Čím to asi bude?

Trošku architektúry do zbierky. Mám to aj farebne, ale nechce sa mi s tým šermovať a upravovať to, takto je to už nachystané. Treba vám vedieť iba to, že budova bola slabožltá, okná mali zelené okenice a tie čiary, čo sú tmavé, boli červené.

Výhľad zhora. Stačí jedno pošmyknutie a zastavil by som sa na protiľahlom kopci.

Opustená chata. No neubytovali by ste sa tu? Ja určite!

A trošku kvetiniek po daždi.

A takéto červené rástli v Štrbe, kde sme sa odpratali pri dlhom čakaní na vlak... zlatá Borovička!

4 komentáre:

  1. Bol to super výlet :)
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaach, tá krajina. chcela by som tam byť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherně tam muselo být...
    Jinak ta kytka se jmenuje krvavec toten, pokud tě neurazí pár informací od slečny bioložky :P
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem slečna bioložka! =D ja som rád za všetky informácie.

      Odstrániť