štvrtok 10. júla 2014

Bez názvu a logiky 04

Je čas... a ja si idem nabrať polievku, aby sa mi lepšie rozmýšľalo. 
Cez tento semester som blog občas slušne zanedbával a jediné, čo sem pribúdalo, boli projektové fotky a medzitým občas fotky mimo projektu. Čiže samé obrázky, žiadny text, vpodstate iba na vizualizáciu. Ku koncu školy som sa zmohol aj na poviedku či dve básne. Ale teraz, ako ste mohli čítať v projekte, mám už definitívne školu za sebou a čakajú ma dlhé a nudné prázdniny. Dlhé, pretože za prázdniny pokladám už sčasti aj skúškové, a preto, že školský rok sa začne zas koncom septembra. Nudné z toho dôvodu, že brigádu mám, ale je otázne, ako často ma budú do nej volať... myslím, že to nebude príliš často. 
So sestrou chystáme maximálne jeden výlet do Čiech a ak sa podarí, chcel by som ísť s Banánom na nejaký ten festival, čo spomínal. 


ALE, nudiť sa určite nebudem - teda dúfam. 
O chvíľu už budem plnohodnotne využívať všetky funkcie môjho skromného PC, vrátane hier, pretože moja milovaná sestrička si zo svojej výplaty odtrhla kus a darovala mi prachy na nový HDD. Veľmi dobre viete, že som vyplakával, keď sa mi môj pokazil a teraz mám taký polovičatý, čo funguje na dobré slovo. Za tie prachy mi vyšiel aj terový, čiže fuck yeah, môžem seedovať koľko len chcem, nevedel som ani tento 250 GB poriadne zaplniť, nie to ešte tisicku gigabajtov. Taktiež som si stiahol Skyrim edíciu s datadiskami, takže začnem pekne od začiatku (relatívne si môžem pohodlne presunúť sejv, ale... chcem to začať hrať odznova a makať na sebe viac, ako doteraz). V Simsovskej závislosti som si stiahol pekné veci, vlasy, nábytok, všetko možné aj nemožné v trú pjúr gothickom, steampunkovom, viktoriánskom či pin-up (to iba pár) štýle. Takže tie postavičky budú vyzerať konečne lepšie a nie ako najposlednejší šupáci. 
A k tomu seedu... plakal som aj, že mi nejde sťahovať cez uTorrent, teda dúfam, že som plakal. A odrazu jedného dňa si hovorím, však čo, iba ho zapnem a vyskúšam... a hľa!!!!


Reálne mi vtedy tak poskočilo srdce, že som mal totálnu náladovku +150 a celý večer som bol vychechtaný. 
Ďalej som si vstúpil do svedomia a keď nemám čo robiť, nesedím iba neduchaplne za PC (čo sa asi s novým HDD ale zmení =D ), ale snažím sa robiť niečo ťažko umelecké alebo prospešné pre mňa. Napríklad čítam zaujímavú knihu, ktorú môžete vidieť vpravo v menu, alebo si občas teda pozriem film, či hrám na klavíri. Taktiež sa chystám maľovať, ibaže by bolo super vedieť, čo. A píšem aj knihu, ibaže stále neviem, prečo mi najlepšie myšlienky napádajú práve u Simč. Asi tam majú nejaké skvelé pole prívalovej energie. 
A tretia taká z najväčších noviniek je, že začnem aktívnejšie cvičiť, nie len podľa sprostých videí (mimochodom, Jillianu som docvičil už asi pred dvoma týždňami, ibaže som sa o tom zabudol zmieniť), ale reálne cvičiť v skupine. Ak sa to tak dáá nazvať. Začnem s workoutom, pekne od začiatku, ako sa patrí. 

Práve sa prehrabávam obrázkami na ploche a snažím sa niektoré vytriediť, čo mi tam už netreba a narazil som na tento:


Jedná sa o to, že som napísal k tomu komentár, prečo by to malo byť v 3D, že je to kravina, ktorý človek má len tak doma normálne 3D okuliare (je mi jasné, že ich má hocikto, ale niektoré fungujú iba na určité typy, napr. kinookuliare iba do kina alebo tak nejak). A Erik to úžasne zaklincoval. Takže áno, nenávidím vás a nenávidím tento blog, nenávidím Ninu, ktorá zoskočila z okna a nenávidím nejakého Jeana Xaviera aj s jeho flautovým koncertom, pretože som skrátka EMO a tí nenávidia všetko a ak sa naseriem, tak si pôjdem porezať malíček na ľavej ruke. 

Myslím, že to je pre tento moment zatiaľ všetko, čo som mal tak príliš na srdci. Hlavne som to tu chcel trošku oživiť, aj keď nie som si práve istý, či je toto najlepšia forma. Je mi to však jedno. 
A na záver ešte niečo:


Milujem cestu autom s vystrčenou hnátou! Predminulý týždeň sme takto s Peterom lietali stále a furt a všade, najčastejšie sme sa rozhliadali po nejakých bylinkách. Bola to zábava. 



5 komentárov:

  1. Peter ma od piatku 14 00 dovolenku a sobotu od 15 00 do nevim kedy povinnu navstevu kolegu ktory poslal aj zakusky... :D behal by sirinu marinu ale to by niekto musel byt neospaly s pocasia predpokladam a netrcat doma pri zavaraninach ... haha .. ha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peter mal dovolenku v nepravý čas a už viem, ako ju trávil.

      Odstrániť
  2. mne sa tá posledná fotka páči, vyzerá skoro nadreálne. ja už som sa zmierila s tým že moje prázdniny budú presne tak ako som ich pôvodne nechcela. ale snáď sa aspoň na tých workoutoch uvidíme. mimochodom aj si sa niekde priznal že bol s tebou spáchaný rozhovor? :D ja som to našla len dnes. dobré to bolo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tento komentár vyzerá ako jedna súvislá veta lebo tie bodky je vidno pravdepodobne len keď si človek obraz priblíži tak na 150% a vyššie - ale nevadí.

      Odstrániť
    2. Na ten rozhovor som úplne totálne zabudol! Asi to niekde šuchnem do menu.
      No.. rozmýšľal som, že by som zväčšil písmo, ale to by zas bolo ozrutné -_-
      a áno, na workoutoch sa vidíme a makáme!

      Odstrániť