nedeľa 6. júla 2014

48/52

- voľno (konečne mi zapísal známku do AISu, čiže môžem ísť odovzdať výkaz a mám plnohodnotné prázdniny)
- vpodstate ničnerobenie
- ale! Učím sa úspešne hrať Secundu na kejbórde a ide mi to celkom rýchlo, čo sa až čudujem.. no teraz som sa dostal do takej trošku zložitejšej časti, pri ktorej sa zapotím.... Ale myslím si, že sa to dá naučiť, aj keď som klavírny lúzer. Je to jedna z tých ľahších skladieb, treba iba mocný tréning


O mesiac je koniec projektu.. ťahám to už rok! ROK!

2 komentáre:

  1. mne sa tie mázlé pohybovky hrozne páčia. a nie si lúzer, ale s tým mocným tréningom súhlasím. potom by si mohol aj nejaké videjko hodiť, až to budeš vedieť... a bude sa ti chcieť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, aj mne sa to páči a po roku vlastnenia fotoaparátu to už viem aj adekvátne nastaviť na prvý krát =D
      Potom hodím, len to bude ešte trvať, ja to síce viem ten začiatok, čo som písal, viem z toho možno nejakých 40 sekúnd cca, ale ešte mi to ide pomaly.. no a to ďalej čo ide, to je masaker, čiže ešte polroka tomu dávam =D ak sa to budem "učiť" ako teraz

      Odstrániť