sobota 21. júna 2014

Svetový deň hudby

Dnes som si prečítal v kalendári u Simč, že je svetový deň hudby. Ja úprimne takéto dni kadejaké neznášam, ale dobrú hudbičku si neodpustím, a keďže je dnes už ten trápny deň hudobný, tak sem zazdieľam.
A preto:



Barok:

Vivaldi

Albinoni


Klasicizmus:

Mozart

Beethoven



Romantizmus:

Schubert

Schumann


Swing:

Goodman

Reinhardt


Druhovojnové:

Nemecké



Darkwave:

Sopor Aeternus


Dark Kabaret:

Dolls


Symphonic metal:

Nightwish


Metal (a žánre blízke, rozumej aj nejaká divočina, ktorú neviem zaradiť)

Metallica

SOAD


Rock (a žánre blízke):

Böhse Onkelz

Daniel Landa

Evanescence

XIII. století

Rammstein


Punk (a blízke žánre):

Horkýže Slíže

Zóna A


K filmom:

Glass

Mansell (ak som dobre vyčítal)


Klavírne:

Tiersen

Black metal on piano


A plno skladieb mi ešte nenapadlo a plno žánrov neviem zaradiť a plno skupín je zle zaradených, ale na to zvysoka momentálne seriem. Chcel som napísať, čo je podstatné, ale bol by som na vás až priveľmi hnusný. Tak ostaneme pri tom, že všetko je v poriadku a že máte celý deň na to, aby ste počúvali tieto kraviny. 

9 komentárov:

  1. Výborná voľba!!!§ Všetky!

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si fajne vypočula všetku klasiku pri učení, a ako mi to šlo. z tých ďalších ma zaujal dark kabaret, počujem to prvýkrát. a keď som došla po slíže, učeniu bol koniec a doteraz prepínam ich videá na jútjúb a mám výtlemy :D no, nech žijú Fká zo skúšok...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto, že som ti zamedzil kreatívne učenie =D ja som sa zvykol učiť pri Rádii Swiss Classique, pretože pri inej hudbe by som nevnímal učenie, ale hudbu.

      Odstrániť
    2. a inak tú tretiu časť moonlight sonaty si dávam dneska celý večer a nemôžem to prestať počúvať, ten chlap musel byť génius...

      Odstrániť
    3. No to veru bol! A ešte naučiť sa to hrať dá určite zabrať!

      Odstrániť
  3. to od Nightwish není špatné :) Já ty věci příliš nemusím, ale to nebylo špatné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nightwish, pokiaľ hrávali s Tarjou, boli super. Inač ich už teraz nemusím ani ja. Tie škrekľavé hlasy mi moc nejdú.

      Odstrániť