piatok 2. mája 2014

Wake the Bats vol.2

Ako ste iste zahliadli, zúčastnil som sa akcie Wake the Bats vol2., ktorá sa konala v Bateliéri v Bratislave. Totižt tam môj spolužiak a kamarát robil prehliadku svojich šiat, ktoré sám ušil. Sám ušil som naschvál zvýraznil, pretože ten chlapec nešije, ale robí čisté a nepoškvrnené umenie, ktoré je tak dokonalé, až mi nad tým stojí rozum. Proste, niekto má talent, niekto nie. 
A ako bolo?
Najskôr som si pripadal úplne cudzí a chcel som ísť domov, nakoniec som sa nejak zžil s ľuďmi a atmosférou, naladil som sa na ich vlnu a na vlnu celého večera a nejak to šlo. Mal som byť pôvodne fotograf, ale berte to úplne s rezervou, toto pomenovanie fotograf. Po prvé ľudí neviem fotiť, a teda ani akcie, po druhé, som amatér celkovo vo fotografii a nevyhlasujem sa za fotografa, iba to mám ako hobby. Takže to dopadlo tak, že generálku som nafotil celkom dobre, potom mi skúsený fotograf poradil, aby som si zvýšil ISO ešte o kus. Tak som si ho zvýšil (nemal som to robiť, ale dal som na radu) a aby to nebolo príliš tmavé, zmenšil som číslo času (pretože samozrejme clona bola na najmenšom). A čo sa stalo? Neuvedomil som si, a taktiež som zabudol na skupinové snímanie, že čím nižší čas = tým väčšia rozmazanosť pri pohybe, pri stláčaní spúšte. Takže fotky z prehliadky sú takmer nepoužiteľné.
Ale má to jedno pozitívum - aspoň viem, čo ako mám robiť nabudúce, dostal som radu, ktorú som využil, ale každý má iný foťák (on fotil čiernobielo, čiže on to mal tmavšie, ja som fotil farebne, aby vynikli farby šiat, takže mne také vysoké ISO nebolo treba), a nemôžem zabúdať na tie fotografické súvislosti.
A je to už nuda, tieto technické reči, ja vám ponúkam výber z tých schopnejších nerozmazaných fotografií. Neradím ich k umeleckým, iba ako zachytenie dobrej akcie.

Devonka - žieňa, o ktorom som predtým iba počul, vtedy som ju aj spoznal.




Mŕtva nevesta =)


Rakúšanky, ktoré pekne pózovali pre kamarátku, tak som to využil.

Dídžej.

Bananas!

Peťulka, ktorá mala aj skvelý performance, ale ten som nezachytil až tak príjemne dobre, no ale pre ilustráciu dám fotku....

Performance... už sa teším na video


A všetky modelky, niektoré sú teda skryté, ale väčšina je tu... Pár som sem nepridal, pretože tie fotky boli neznesiteľne na piču.

Napr. slečna úplne vpravo je nezachytená, lebo bola rozmazaná na každej fotke (moja chyba, ja viem), pritom je to príjemná a vtipná osobnosť. 


A tu je hlavný šéf! Majster a veľmi talentovaný človek, nie iba v šití, ale aj v maľovaní!

A znova Devonka, táto sa mi páči.

Dobre, to bola skromná ukážka celkom použiteľných fotografií.. mal som ich 182, z toho 50 bolo celkom v pohode a z toho 20 bolo asi takých najneamatérskejších... a áno, čiernobiele sú oveľa lepšie, ale tak chcel som v tej farebnosti, aby vynikli hlavne šaty. 

A ešte som zabudol... ak by ste chceli vidieť kvalitné a krásne fotky, tak vám dám link na skvelého fotografa:



13 komentárov:

  1. To vypadá tak bááááječně! Ta černobílá fotka s P.Rawe se mi moc líbí. Má takovou pěknou atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné tá 8 fotka sa mi pači najviac... Dúfam že to máš s viacerých strán....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vyberal som najpoužiteľnejšie fotky, zvyšok je taký fakt, že iba hodiť do koša -_-

      Odstrániť
  3. uch och, niektoré tie kostýmy by som oslintala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru aj ja ... sú parádne

      Charlie

      Odstrániť
  4. Wow, musela to byť skvelá akcia, je mi jasné, že sa nikdy na nič také nedostanem... -_- Skvelé fotky a niektoré šaty sa mi fakt veľmi páčia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale čo by si sa nedostala, určite sa aj ty na takú ekšn niekedy dostaneš, ked sa to tak vezme, tak toto môžem radiť ako moju prvú.

      Charlie

      Odstrániť
  5. MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAA o.O Síce som napiču nepoužitelná, ale no dobre :D

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Napiču nepoužiteľná piča :D tým pádom ale na niečo som. Som piča na piču :3

      A.

      Odstrániť
  7. Muselo to být skvělé! Některé šaty se mi vážně moc líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na malú chvíľu som dostala chuť presťahovať sa do Bratislavy :D Muselo to byť fakt skvelé, modelky aj šaty vyzerajú úžasne :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechaj si tú chuť zájsť, za túto jednu akciu ti to fakt nestojí =D

      Odstrániť