štvrtok 15. mája 2014

40/52

Dnes nie je nedeľa a dnes ani nebolo pekne, ale ja musím povedať, že mi svitá na lepšie časy:

- vo veciach školy určite, pomaly končia chaotické skúšky a už to bude pokračovať v oveľa kľudnejšom tempe = ešte dve seminárky, do ktorých by som sa mohol pustiť po víkende a pár skúšok, ale nič hrozné a nič návalové medzi školou.
- vo veciach finančných, asi pôjdem baliť Músli tyčinky =D takže by som bol rád, keby si konečne cez leto takto zarobím.
- vo veciach mojej osobitej záujmovosti, budem mať viac času, viac financií, ak sa mi splní bod dva a tým pádom budem môcť robiť veci, čo ma bavia. 


A toto je kvalitou úplne otrasná fotka, ale keď začala tá dúha, tak som si povedal, že sa mi to tematicky hodí do projektu, takže asi toľko.

8 komentárov:

  1. Ja sa plánujem takisto opýtať otca či mi nevie vybaviť nejakú brigádu na leto... A zo školy ma čaká 5 stranová práca takže sa toho tak trochu desím... :D :( Pekná fotka, dúha je pekný objekt na fotenie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 5 strán je minimum, čo píšeme na seminárky... teda toľko ani poriadne už nepíšeme =D Zvykneš si.

      Odstrániť
  2. Mne sa tá fotka páči, lebo má svoju atmosféru, jebať kvalitu.
    Samozrejme očakávam pravidelné prídely musli tyčiniek!!!

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. (bohaaa prečo mi tento blogspot furt žerie komentáre???)
    aj ja si chcem už povedať že mi končí školský chaos, ale vlastne ešte len začína :D
    inak naživo som dúhu tuším ani nevidela tento rok O.o

    OdpovedaťOdstrániť