piatok 25. apríla 2014

Vôňa dreva

Rozmýšľal som, ako to tu oživiť po tak mŕtvych dňoch/týždňoch a nič lepšie mi nenapadlo, iba uverejniť trápnu fotku, ktorá mala byť pôvodne úplne super, ale vzišlo z nej čosi iné. Totálne iné.
A keď tak nad tým premýšľam, ešte som tu nedal ani fotky z Gýmeša... ale to je v podstate jedno, raz, keď si spomeniem....
A áno, chystám sa konečne po tridsiatich rokoch na napísanie pár poviedok -_-


Keď už sme ale pri tých fotkách a rečiach okolo nich, tak zajtra idem na jednu akciu... hodím pre fejsbukárov link - tu - a budem tam "fotograf" - teda taký náhodný fotograf po dohode s kamarátom, ktorý usporadúva túto prehliadku. Takže možno skočím s fotením aspoň na chvíľu do iného žánru, pretože ja akcie fotiť neviem a ani nefotím, tak aspoň čosi vyskúšam. 

5 komentárov:

  1. vyskúšaš si akcie a potom sa ich nebudeš vedieť nabažiť :D tak držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, nemyslím si, takéto akcie nie sú príliš pre mňa -_-

      Odstrániť
  2. Tá fotka je super, vyzerá to, ako keby tam boli postavy :) Akcia, na ktorej ideš fotiť vyzerá veľmi zaujímavo a možno sa ti to fotenie akcií aj zapáči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akcia bola fajn, ale nie som si istý, či by som to zvládal... ale ak sa niečo vyskytne zas také, tak určite budem rád ak budem ako fotografická výpomoc.

      Odstrániť
  3. Fotka je taková zvláštní, zajímavá a moc se mi líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť