sobota 12. apríla 2014

Bez_názvu

Prečo je kalendár proti nám?
Prečo je časové pásmo proti nám?
Prečo sú jazykové bariéry odrazu tak nezrozumiteľné?

Prečo tie klávesy na klávesnici nedávajú význam?
Prečo mi slzy znemožňujú výklad textu?
Prečo je hudba úplne kakofonická?

Prečo sú slzy také hlučné?
A tie otrasy svalov, prečo sa tak ozývajú?
Je k tomu nejaký párny dôvod?
Láska?


Robíte si srandu?
Tá predsa už neexistuje..
Prečo ju skúšate.,...
a hráte pieseň dávno zabudnutú,....
hrdzavá skladba z hojdačky,
z tŕňov plodov pripravených na zber,
šepkaj.........

prosím.......
....chcem ťa počuť.....
.... veď predsa vieš....
....že som....... na tebee.....
....úplne........
.......závislý.......

5 komentárov:

  1. Skvele napísané, a pravdivé aj v mojom prípade... -_- Ach, keby sa tie myšlienky na toho debila dali vymazať! :/ A pritom mi druhá časť mysle povie, že to debil nie je. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "zamilované veršíky" bych u tebe nečekala, tím ovšem nechci říct, že by to bylo špatné, naopak:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zamilovanosť bohužiaľ trvá, takže občas ma chytí amok a musím to vykričať pár ľuďom, ktorý navštevujú môj blog heheh.

      Odstrániť
  3. Ríkala ti svet je zlej, láska je kurva tak se mej........
    Nejdú ti tu makčene, preto to vyzerá, akoby som bola retard -_-

    A.

    OdpovedaťOdstrániť