pondelok 30. decembra 2013

21/52

No, eh, vôbec som nepostrehol, že včera bola nedeľa. Takže aj to je dôvod meškania. 
Už fakt neviem, ako týždne bežia a čo mám vlastne sem napísať. Sme v polovici projektu (sme je na mieste, pretože nie som sám projektový) a normálne sa čudujem, ako rýchlo to ubehlo. Skúsim si spomenúť, čo sa podstatné stalo tento týždeň, ale určite nebudete sklamaný, keď poviem, že nič. 
- cez víkend som sa zas strašne opil (+ malý bonus)
- za chvíľu doopravujem knihu!!!!!!!!!!!! Teda, prvú časť, ale to už viete.
- vypili sme toho naozaj veľmi veľa
- Vianoce boli celkom slušné, čo sa až čudujem oproti minulému roku. Bál som sa zas útoku skvelej nálady, ale tá sa nedostavila, tak som ich absolvoval poslušne ako slušný člen rodiny.
- zistil som, že Charlie podľa amerického kalendára (britský mi nechcelo nejak nájsť) oslavuje meniny 4. novembra... to znamená, že už viem, kedy mám meniny. 
- vlasy mám už celkom dlhé, dá sa na ne naniesť gél a nevyzerám, ako tunajší úchyl (aj tak je ten účes hrozný, už nech je to dlhšie, nech s tým môžem niečo robiť!)
- používam kamarátov počítač, takže nemusím kvôli internetu okupovať sestrin ntb
- zajtra je Silvester (to je novinka)
- ešte som sa nezačal pripravovať na žiadne skúšky  a to som chcel napísať do konca decembra seminárku 


Nie je to z foťáku, ale cez webkameru. Som veľmi štýlový, všakže?

8 komentárov:

  1. V klidu, taky jsem se ještě moc nepřipravovala... A to jsem si říkala, jak budu pilná žákyně... Hovno. Pár zápočtů budu muset psát znova.
    Jestli se zítra opiju (což je víc než jísté), věnuji ti vzpomínku.
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ejj fotka z webky :D tie sú najpocitovejšie, ja ich mám doma peknú zbierku ale radšej to asi zverejňovať nebudem :D :D
    inak držím palce s knihou!
    a nj, sme skoro v polovici... a ja už mám pocit že je čím ďalej tým ťažšie loviť zábery, ale vydržali sme a vydržíme!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jednoznačne, aj keď sa to nezdá, začiatok bol ľahký a teraz to ide ťažšie, ale stále sú tu nejaké možnosti na fotenie a na kratučké príbehy z priebehu týždňa.... Nevzdáme sa!!

      Odstrániť
  3. No, ja sa opijem asi dnes, keď je silvester. Nepáči sa mi, že už je zas ďalší rok... :/ Fotiek z webky mám tiež mnoho na notebooku, ale to sú také fotky že hrôza a des...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. příští rok si tě rezervuju místo vánočního stromečku:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dobre, ale aspoň si poprosím potom pohyb po dome s možnosťou návštevy toalety a hlavne žiadne zapájanie do zástrčky =D

      Odstrániť