utorok 22. októbra 2013

O Simsoch, Skyrime a nočnej farme

Chcel som napísať iba hlúposť z bežného života (nezačína sa veľa mojich článkov v Bla-bla-bla práve frázou "Chcel som"?). A potom mi napadlo, že vám napíšem niečo z herného sveta.

Ako iste viete, milerád hrám Sims3. Aj si staviam domčeky, aj sa občas hrám s postavičkami (nerobím si rodiny, moje postavičky vždy majú vlastnosť "chladný", "samotár", "hanblivý", "strach zo záväzku" a pod.). A drahá predrahá Simč mi s veľkou eufóriou poslala torrent na doplnky 2012 - vyše dvetisíc doplnkov, to je paráda! Tak som si ich tam natrieskal a čo sa nestalo? Asi to, čo všetci predpokladali, hra sa mi nedala spustiť a zo spúšťača sa tie doplnky nedali odinštalovať (obľúbené "Neodpovídá"). Tak som s ťažkým srdcom odinštaloval celého Simsa. Chcel som obnoviť PC ale bod obnovy tam bol posledný presne, keď už som tam mal doplnky, takže zbytočnosť a vybrať si ľubovoľný dátum windows 7 nemá v ponuke. Včera som do pol jednej inštaloval základnú hru + tri dodatky (počasie, obludárium a povolanie snov). Plus som išiel na výmenu a stiahol som si pár postavičiek. Pretože oni majú také skvelé doplnky!!! A všetky som ich stratil!!! Teraz som si uvedomil, že som čistý kokot, lebo som si z céčka vymazal včera aj pozostatky z hry a mal som tam minimálne pár screenov, ktoré som vám chcel ukázať no a takto mám hovno vysrané.
Taktiež som už párkrát rozmýšľal, že by som staval domčeky a zdieľal to tu na blogu napr. ako súbor PACKAGE alebo ako tie klasické súbory, na kt. keď kliknete, tak sa nainštalujú cez spúšťač. Na druhú stranu je takýchto ponúk plný internet, tak neviem, či sa mi to vlastne oplatí. Moje architektonické ja by sa potešilo, ale staviam domy celkom rovnaké, rovnaký štýl, proste to, čo sa mi páči a neviem to tak premyslieť, ako niektorí... no lepšie slovo ako borci mi nenapadá. Ospravedlňujem sa za výraz. 

Ideme ďalej.


Som taký super detinský a hrávam Farmville2 na fejsbúku a musím sa s vami podeliť o hysterický záchvat - v dobrom slova zmysle - pretože z tiketov som vyhral oblúk a zhasla mi farma, takže je konečne noc. Ale to je vedľajšie.

No a posledná hra, ktorú obľubujem, je Skyrim, kde som legendárny Insanius - Dragonborn! Som tuším level tridsaťjedna, ó povedzme všetci aleluja! No a keďže som sa rozhodol hrať za Bretonov, tak som čarodejník, alebo skôr bojový mág. V jednej ruke mám ohnivú guľu, v druhej buď uväznenie duší alebo liečenie. Konečne som prišiel na to, že mágia obnovy je celkom dobrá vec -_- No a mám na sebe samé očarované veci, brnenie, rukavice, topánky, očarovanú sekeru, očarovaný luk... ja som proste čarovný.

Pridám pár screenov, pre zväčšenie kliknite.


Môj starý spôsob kúzlenia - ľavá ruka blesk, pravá ruka plamene.

Krásy Skyrimu, alebo Insanius umelecký fotograf




Tu som hrdinsky zabil jaskynného medveďa... Modrý je preto, lebo som použil kúzlo uväznenia duše.

A toto je Vyšný Horghaard, či Hragárd, či Hargard... neviem ako sa to volá. Proste tam žijú Šedovlasý a naučili ma pár revov do zásoby. 

A tu som zabil draka. Druhý obrázok znázorňuje, ako asi vyzerá pohltenie dračej duše (čo dokáže samozrejme iba Insanius Drakorodený)
Hlúpe dračie kosti vážia 15 a šupiny 10, večne bývam po boji s drakom preťažený. Ešteže už viem dobre očarovávať a zvyšujem si tak nosnosť o pekné čísla. 


No a to je zatiaľ všetko z môjho herného kútika. 





20 komentárov:

  1. Sims 3 taky moc ráda hraji, problém je v tom, že náš kompl je totálně na dvě věci, takže se celá hra neustále seká a pouští se nejdříve za půl hodiny... :/ Je to na nic a ani si nemůžu nainstalovat nějaký dodatky, protože by se počítač zasekal ještě víc... Ale občas si zahraji u sestřenky, která tedy hraje hlavně Skyrim. K simíkům mě pustí, ale o Skyrim musím škemrat, protože se do toho pokaždé tolik zabere a nevnímá okolí. Ale i tak se hrozně moc ráda dívám na to, jak hraje, baví mě to. :) Krásy Skyrimu jsou prostě úžasné...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem si predstaviť hrať Sims bez dodatkov... je to už oproti tomu úplne suché a nezaujímavé... to je tak, keď si človek zvykne na luxus

      Odstrániť
    2. No právě proto mě to ani moc nebaví, jak jsem zvyklá u té sestřenice... Je to vážně na nic. Těším se na nový počítač... :D

      Odstrániť
  2. AJ JA MÁM NA FARME NOC!!!!!! :3 To je najsuperskejšia vec :D

    A:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Piči, mala by som sa aj ja učiť očarovávať -_- ale zvyšujem si špecializácie na očarovanie.
    A sú ŠedovlasÍ!!!! mäkké Í!!! však ich je viaaaaac!!!! *-*

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. simsov by som si brutálne rada zahrala ale nejak si to neviem furt zohnať :( je to taká nostalgia...
    a Skyrim má uplne krásny svet, ale inak ma tá hra moc nechytila. môj problém s tým bol že:
    1. som si musela vytvoriť vlastnú postavu. ak mi niekto nedá postavu a mám si vytvoriť jednu jedinú na celú hru, tak sa neviem rozhodnúť akú postavu vlastne chcem a ťažko začnem hrať. ale chápem že pre väčšinu je to skôr plus.
    2. ten svet je tak megavelký, že som vlastne so svojou skúšobnou postavou celkom nevedela čo tam robiť :D
    ja som asi ako prvú svoju rpg hru uplne milovala gothic (ktorý vlastne ešte teraz milujem...), a potom ďalšia veľká láska prišla až so Zaklínačom, kde som megafanúšikom už len knižnej série a tá hra je proste uáá-SUPER. ďalšia vec ktorú veľmi žeriem a teraz sa pokúšam hrať o druhýkrát je Assassins Creed, zase len uáááá...super!
    asi naj vec na týchto hrách čo ma berie je vždy príbeh... skvelý príbeh, dobré zvraty, emócie, a napokon ten herný svet... uplne iný priestor a čas a človek môže vypadnúť doprdele z reality.

    jedného dňa plánujem utiecť k nejakej spoločnosti čo robí hry a prispieť svojou prácou na vytvorení nejakého dielka, sveta, príbehu... ale dovtedy asi ešte vela času ubehne a vela matiky budem musieť prelúskať :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simsovia sa mi teraz brutáln jebú, už ich druhýkrát preinštalovávam, neviem, či je to tým, že na University life som mal asi hlúpy crack, alebo čo... ale proste "Neodpovídá". Tak UL ešte počká a skúsim to nejak vykšeftovať, vytelefonovať s kamarátkou, že čo ona dala, aký crack a také hlúpostičky... no a tak rôzne.
      Takéto banality ťa serú v Skyrime? Práveže veľký svet je fajn, konečne sa nepotulujem stále po tom istom. Plus vytvorenie vlastnej postavy je úplne brutálne. Nemusím furt vyzerať tak ako nechcem. =D A Gothic je bezdpomienečne jedn z najlepších RPG. Zaklínača plánujem nainštalovať, keď prejdem Skyrim. Assassins detto.

      Odstrániť
    2. Assasins máme doma, normálne si to púšťaš cez Steam, len malá vec sa stala, že to oco raz spustil a potom už nie. Neviem, či už to nebolo na troch kompoch inštalované, či čo sa stalo, mám dojem, že sa to bloklo.... Inak máme originálku! Ale ak je to to, čo si pamätám z intra (a ešte tam nešla čeština!!! :D ), tak ma to nejak neoslovilo zatiaľ, no ale novú hru by som chcela, ale kým sa prelúskam Skyrimom.... Ešte veľa drakov padne mŕtvych.... a možno ma to na vysokom leveli prestane baviť, ako písali mnohí, že tam potom robíš to isté dokola - poznáš svet, chodíš od jedného k druhému, aby ti dal úlohu a furt plníš úlohy a zabíjaš drakov - si príliš silná na to, aby ťa niekto reálne ohrozil (už teraz ma takmer nikto nezabije)... a tak.. :)
      A chcem hrať niečo na štýl mafie! ale rpgčko s minimom strieľania!!!

      A.

      Odstrániť
    3. Tak ako ja steam a také kokotiny nemôžem zniesť, obmedzenie na určitý počet PC je kokotina nad mraky, radšej to ani nebudem hrať.
      A máme doma Zaklínača, len neviem, či funguje.
      Tak ono je ľahké zmeniť si obtiažnosť, vieš? Potom už nebudeš taá silná. Mňa tiež dokáže ešte veľa príšer riadne zmasakrovať, lebo mám malé zdrvie, keďže si zvyšujem stále manu.

      Odstrániť
    4. veď vravím že pre niekoho je to skôr plus, každý je zvyknutý na niečo iné... keď som začínala so Zaklínačom po Gothicu tak mi napríklad ten svet Zaklínača prišiel značne obmedzený. ale postupne som sa koncentrovala skôr na dej. Ass Creed taktiež, okrem toho že môžeš vyšplhať prakticky na každú budovu nie je tam taká tá sloboda že kam až dovidím, tam sa až dostanem. ale pre účely tej hry to nevadí. asi každý typ herného prostredia má svoje plus a mínus.

      Odstrániť
  5. sims vydrzim hrat klidne cely den. podporujes Stephena Kinga? top!
    spis me ty simiky bavi zabijet,kdyz uz me to snema nebavi:D,ale tato situace se lip resi ve dvojce,nez ve trojce. ale ta architekrura je mazana. jde tam udelat snad vsechno

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dvojica mi stačí, nikdy som nehral s viac ako dvoma ľuďmi, asi by ma to ani nebavilo. A proste, moji sú vždy takí odľudi a nikoho nemajú radi =D takže... zabíjam občas ľudí iba preto, aby som tam mal duchov.

      Odstrániť
    2. Ale veď duchovia sú tam aj bez toho, aby si dakoho musel zabiť!
      :D a ja chcem ducha koňa!!! aby sa bavil s živým koňom!!!! :D

      A.

      Odstrániť
    3. Ale ja chcem, aby ten duch mal vlastnú vôlu, nie že za neho hrám. -_-

      Odstrániť
  6. No jó, Simíci, klasika :) Ráda jsem hrála dvojku, kterou jsem si samozřejmě crackla na kompu, ale na linuxech nejdou rozjet. Trojka by měla jít, ale nelíbí se mi, je tam toho už moc... Teďka furt hraju zase Tomb Raider. Skyrim jsem si chtěla zkusit, když ji dostal Martin (bývalý přítel, co se narodil stejně jako ty), ale nechtěl mě k tomu pustit... :( A znáš Dragon Age? To je celkem podobný, akorát tam máš svou vlastní družinu :)
    Inspirovala jsi mě, možná taky utvořím nějakej herní koutek... :)
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dvojku som hral chvíľu, je to ale dosť. No povedzme už primitívne oproti trojke, oveľa menej možností a oveľa viac nudy, teda nevrátil by som sa k nim.
      Nepoznám dragon age.

      Odstrániť
  7. Ach, Sims, to jsem už tak dlouho nehrála. Naposledy jsem skončila myslím u stavění obecního hřbitova a pak mě to přestalo bavit.

    OdpovedaťOdstrániť