utorok 29. októbra 2013

12/52

Meškám, ja viem. Ospravedlniť by som sa mohol, keby tento článok pridávam včera. Ale dnes je už utorok, tak radšej budem držať hubu. V nedeľu nebol čas a včera som mal, povedzme, divný deň a z osobných dôvodov som šiel radšej spať. 
A keďže som bol cez týždeň viac doma ako v škole (kvôli kašľu), tak som sa snažil prísť na princíp fungovania Simsov no a prišiel som na to, že proste Univerzitný život mi tento PC neberie a ja neviem prečo. Tak som sa s tým prplal a asi si tajne budem priať na Vianoce originálku Univerzity lájf. 


2 komentáre:

  1. Univerzita mi vždy robila problémy, ale v dvojke. strašne mi robíš chuť na Simsov keď o nich tolko píšeš :D
    a inak lepšie neskoro ako nikdy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si všimol, že mám nejaký prekliaty počítač, mne na ňom robí problémy všetko, čo na iných nie. Celkovo aj Simsovia mi robia problémy -_- A neboj sa, už o nich nebudem písať =D teda nie v takom množstve.

      Odstrániť