piatok 2. augusta 2013

Fotografický projekt 52

Mám chuť na projekt. Je to tak, nebudem to už dlhšie tajiť! A keďže na kresliarske projekty sa moc necítim, tak som si našiel v gúgli projekt 52, čo pôvodne založil niekto z AK alebo ak nie samotný AK /pre nechápavých, AK = autorský klub na blog.cz/. Ja síce AK nemám vôbec v láske, podľa mňa sú tam podpriemerné blogy bez pointy a iba pár dobrých a nenamyslených blogerov.... ale k tomuto som sa vyjadriť nechcel.
Ide o to, že projekt 52 je čosi ako projekt 365, lenže s tým rozdielom, že každý týždeň, a nie každý deň, vám sem vycapím fotku. Skúsim do tej jednej fotky zhrnúť všetko, čo sa za ten týždeň stalo. A ak by sa nič nestalo, pretože sa cez prázdniny nudím a nič nerobím, tak aspoň najzaujímavejšiu vec, čo sa mi za celý týždeň prihodila. Fotku by som mal uverejniť vždy v nedeľu. Ak by mi v tom niečo bránilo, tak určite vopred dám vedieť. 
Začnem od budúceho týždňa. Som zvedavý, dokedy ma to bude držať. Aspoň si môžem byť istý, že to tu celé neupadne kvôli mojej neaktivite. 

Mimochodom, ak by ste mali ešte nejaké dobré projekty, o ktorých viete, dajte mi prosím vedieť. Vždy ma lákalo sa do niečoho takého zapojiť a teraz, keď sa cez horúce nechutné dni nudím, by mi to padlo vhod. Ktovie, či udržím tempo so školou... Ale to je iná téma.
A ešte niečo... ak by ste chceli, kľudne sa zapojte aj vy. Myslím, že jedna fotka za týždeň s nejakým rozumným popisom nikoho ešte nezabila. Mňa rozhodne nie. 
Mňa totižto zabíjajú úplne iné veci....

6 komentárov:

  1. podarilo sa mi prečítať tento článok... jupí! :D a inak znie to dosť dobre. ja by som začala už aj tento týždeň lebo presne viem čo bola najlepšia vec čo sa mi prihodila. ale neviem či sa mi podarí načítať fotku! nechám sa zajtra prekvapiť... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja začnem asi až další a začnem rozmýšľať rovno aj, čo sa mi každý týždeň dobré prihodí, čo sa oplatí pamatať si....
      Možno sa tým pohnem aj nejakým dobrým smerom v mojom živote, čo mi niečo dá, aspoň také osvietenie, že začnem rozmýšľať nad životom /oukej, už moc filozofujem =D /

      Odstrániť
    2. musím povedať že som z toho kind of overexcited. dnes som skúšala zmáknuť nejaké fotky, po dlhej dlhej dobe som schmatla foťák a rozmýšlala nad tým čo budem fotiť a ako! :D
      a inak zaujímavá myšlienka, určite to bude dobrý spôsob ako zaznačiť niektoré udalosti zo svojho života a dať si niektoré veci do poriadku...

      Odstrániť
    3. Aspoň ma to ale donúti k aktivite... ked nepôjdem von, tak niečo doma zbúcham a vlastne aspoň donútim pracovať mozog, lebo budem musieť rozmýšľať nad tým, ako celý týždeň napchať do jednej fotky

      Odstrániť
  2. Znie to zaujímavo, tiež som párkrát rozmýšľala, že sa do niečoho podobného zapojím, ale myslím, že by som to dlho nevydržala XD Ale ktovie, možno, ak ma toto osloví, tak sa zapojím XD Aspoň by ma to prinútilo častejšie fotiť XD Samozrejme, teším sa na tvoje nápady a fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No však toto, ja som vyskúšal projekt 365 a skončilo to hrozne, proste len pár dní a to aj v nich boli čierne "snímky" proste nestíhal som fotiť, nemal som nápady, nič sa v mojom živote nedialo =D
      Tak to som zvedavý aj ja.

      Odstrániť